I vagnen

 
Min och mammas dag började med en god frukost hos Kafferepet här i Helsingborg,de har alltid så goda bullar. Favoriterna är chiabullar. 
Sedan tog vi ett par outfits bilder som alltid är lika roligt att fota :) Mamma njuter 
Om ni ser det HÄR videklippet så tror jag att ni kommer förstå hur mamma känner ibland. 
 
 
Därefter ca 3 timmar på Maxi för det var storhandling som gällde. 
Dessa sakerna är jag mest exalterad över att testa. 
 
Hårband som jag ska ha här hemma och när jag sminkar mig och tar av mig sminket.
Har varit så sugen på en sådan här granolia,tyvärr är det så många som innehåller socker så det är svårt att hitta en som man gillar och som är utan socker. Nu hade jag tur för denna var utan socker. 
Såg ett smoothie recept som innehöll cashewnötter och tänkte testa för att se hur smoothien smakar då. 
Nytt te blev det också,ska blir så kul att testa eftersom den luktar SÅ gott.
Tillslut blev det dessa sticker som jag tänkte använda till bla Lexies bok som jag göra .
 
Nu har jag precis kommit hem efter att ha hjälpt faster med en tårta som hon skulle göra och att duka inför födelsedagsfirandet ikväll.Den HÄR tårtan blev det.
Nu måste jag avsluta för jag måste göra mig irodning för ikväll. 
 
 
mat - shopping - stor handling