My day in pictures

 
Som ni lästa i förra inlägget så var jag ledig idag och för mig betyder det shopping dag!!
 
 
Dagen började med en god frukost och att ha gurkan på färskost är en ny favorit.
 
Dagens outfit! Bättre bilder kommer :)
 
Min shopping partner idag <3 
 
Hittade den HÄR jättefina väskan,VILL HAAAA!
Vad tycker ni?
 
 
Efter lite mer än en timme så satte vi oss ner för en fika. 
 
Man hade ett par påsar med sig hem :)
 
Sedan åkte jag hem snabbt för att äta och fota sakerna jag hade köpt för efter det skulle jag på ett möte.
Jag köpte denhär blusen och ett par handskar.
 
 
På väg till mötet.
 
När jag skulle hem var jag tvingen att köpa kvarg eftersom jag ville göra en smoothie.
 
Sen fick jag gå på en liten promenad med Lexie.
 
Men kunnde inte gå för länge eftersom jag var tvungen att plugga inför mitt matte prov som jag har på torsdag. 
Det gjorde jag ända fram till åtta,efter det satte jag mig framför tvn för att kolla på Hela svergie bakar. 
Vill ni att jag gör fler sådana här inlägg?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
alldayinpics - my day in picture
2
Angelica

ser ju ut o ha varit en riktig toppendag de där! (:

Svar: Ja,det var det 😃
Enna Jamakosmanovic

Anonym

👍🏻😘

Svar: 😘
Enna Jamakosmanovic