Vårinspiration!

Vi är alla olika människor, vilket gör att vi inspireras utav olika saker i livet. Inför våren och sommaren inspireras jag mest av mode. Min vår inspiration och det som gör att jag bli taggad inför våren och sommaren är alla de olika kläderna som man äntligen kan bära. Nu när det är sommar känner jag att man kan kombinera olika mönster och färger mycket enklare och man har så mycket mer att välja mellan, än när det är vinter.
Vad inspireras ni av till våren som gör att ni kommer in i riktigt vår och sommar känsla?
 
Enligt mig handlar det mest om att fylla sin garderob med en massa fina plagg som man själv gillar och känner sig bekväm i. När du känner dig bekväm med dina plagg kommer du att vara så redo för våren och sommaren.  Dessutom tycker jag att man bör unna sig lite inför den nya säsongen. Köp någonting som du känner kommer göra att då känner dig mer självsäker, snygg och bekväm. Speciellt om du redan inte har det i din garderob men framför allt måste du först kolla igenom din befintliga garderob. Du har kanske redan någonting som du känner dig självsäker i men du visste inte att du hade plagget.
 
Jag anser också att man ska hitta plagg som man själv gillar. Följ inte trender om det inte är din grej, köp inte en tajt klänning som du känner dig osäker i och be om råd från andra men glöm inte att din stil ska fortfarande synas i det du har på dig.
 
 
 
vårtävling