Ingen helg utan fika

Det har varit en helt underbar dag, speciellt vädermässigt. Upp till 17 grader, blev nästan lite för varmt för den här outfiten. I förmiddags blev det några ärenden som behövde uträttas. Vår morgon startade nämligen med att Lexie hade kräkt, men som tur (eller tur och tur) kräker hon alltid på dörrmattan vilket gör att vi behöver inte städa så värst mycket utan det är bara att byta ut den. Så det var vårt första mission för dagen.
 
Jag och mamma hade inte fika med varandra, bara vi två på länge. Vi hade det så mysigt och pratade hur länge som helst om en massa saker. Lite extra kul när vi har samma åsikt om det mesta i livet..hahaha. Nu mot kvällen blev det middag hos farmor. Imorgon blir det en lugn dag, ska mest förberedda mig inför skolan.
 
Måste bara nämna hur mycket jag älskar mitt nya vita och guldiga armband som jag köpte. Det är som pricken över i:et till många av mina outfits. Dessutom så känns outfiten lite mer romantisk, men även lyxig.
 
 
fika - life - lyxig vardag - vardag - vardagsinlägg
20
Celine

Älskar din jacka! Så fin!

Johanna Utterberg

Vad mysigt med en fika bara ni två! :)

Veronica - Mode och Livsstil

Mysig fika :)

Sv: Nice tanke och inställning, det ska bli min nya inställning kring att rensa. och städa - tusen tack!

Ullie

visst är det härligt när man känner liksom jackan kan ja ta av oxå
nästan 15 idag me ljuvligt

Matilda Berlin

Men guuu vad mysigt med en fika sådär! Blev sååå sugen nu! Kram fina <3

Sara Ekman

Så härligt <3

Alicelice

Så mysigt med kvalitétstid med mamma, och att det var så varmt och skönt! <3

Carro

Så mysigt! 😍

MADDISENJ.SE - mode och föräldraskap

Så mysig fika och du är så himla fin!

Hilma Eklund

Helgmys! <33

Pauline Hurtig

vad mysigt :)

Emma Engström

Åhh hur kan man vara så fin?! <3

hanna

men gud så mysigt <3

Netti Starby

Vad mysigt ni fick lite tid tillsammans :-D Kramis

Yasmine

Så mysigt att gå och fika med sin mamma :D Kram <3

Linnéa

Åh, låter som bästa stunden med mamsen 🥰 haft en varm o solig helg med fika jag med 😊

Svar: Vad härligt :)
Enna Jamakosmanovic

NICOLE

Helt rätt filosofi tycker jag :D fika är så härligt!

Dixi Wonderland

Va fin du var i håret på dessa bilderna :D

Svar: Tack :)
Enna Jamakosmanovic

Pauline Hurtig

vad gott och mysigt

Carolina

Mysigt att fika med din mamma! Hade jag bott närmare min mamma hade jag gladligen fikat oftare med henne ♥