Humörsvängningar, födelsedag och frukost!

Den helgen har inte varit så lik mina andra kan jag säga er. Dessa kvinnliga och menshormonerna har varit igång riktigt igång denna helgen. Första tre dagarn med mens för mig är de värsta, får så många symptom runt den att det är helt otroligt. Mitt humör ändras otroligt mycket, men just i helgen har jag varit mest nere. Som tur är ändras det nästa vecka, så man kan känna sig lite normal. 
 
Förutom dessa besvär har jag faktsikt gjort några saker i helgen, även fast jag helst hade bara velat vara hemma och deppa men visst är det bäst att faktiskt göra nåt för att få upp humöret. 
Lördagen startades med en härlig frukost ute, följt av något ärende. Sedan var det födelsedags friande hos kusinen med familjen. 
 
Inför söndagen hade jag inga planer, tänkte mest sitta hemma och fixa nåt till skolan och bara ta det lugnt. Jag var däremot så deppig att mamma tvingade med mig ut på fika och någon konsert i Helsingborg bara för att jag skulle må bättre. Det funkade lite i alla fall  ;)
helg i bilder - helgen - life - min helg - my week - vardag - vardagsinlägg
27
Johanna

usch trist med såna besvär :(

cecilia

mysiga bilder!! :)

NICOLE

Å vad jobbigt att ha det så :(( Men bilderna ser mysiga ut :)

Ullie

alltså ja avskyr mens du vet ja me haft så jobbiga o nu ska ja hämta ut ett spray på ons hoppas det underlättar

usch hoppas din vecka blir bättre o fikat såg inte dumt ut kram

Matilda Berlin

HELT rätt!! det är ju verkligen just då som man behöver sånna saker som mest!! STOR KRAM hjärtat och hoppas nu att du får en fantastisk vecka!! Kram <3

Netti Starby

Usch det är verkligen jobbigt med dessa hormoner under mensen. Härligt du har haft det trots besvären och hoppas att du snart mår bättre! <3 Kramis

Therese

Usch, hormoner kan verkligen vända upp och ned på allt!

Carro

Lät ändå som en bra helg och hoppas humöret är bättre nu! 😍

Emma Engström

Skönt att du vet vad humöret beror på, även om det såklart inte är roligt i stunden! Vilken tur dock att det går över snart <3 KRAM finis!

Cindy

Åå utenom smertene hørtes det topp ut! Gode du <3

Alice Lindström

Mysiga bilder!

Hilma Eklund

Fina du! <3 Vad jobbigt att humöret inte varit så bra, hoppas du haft en bra start på veckan, kram!

Yasmine

Humörsvängningar är verkligen inte att leka med hehe! Hoppas du får en fin vecka! Kram <3

Svar: Verkligen inte! Tack det samma <3
Enna Jamakosmanovic

Louise

Men usch då känner igen mig! :/

Emma

Usch jaa de är inte lätt att vara kvinna!
Mysiga bilder :)

Ida - foto & häst

Usch när man har PMS och allt där emellan, så himla jobbigt! Kan vara superglad ena sekunden men sen andra så faller världen samman haha.. härliga bilder iallafall och så bra att ni var ute på en fika! :D

Carolina

Så besvärligt när det kommer till mensvärk, hoppas att det känns bättre idag! Låter trevligt med födelsedagsfirande och få tänka på annat än smärtan :)

Dixi Wonderland

Jag är så glad över att jag inte har mens!

Svar: Kan förstå det :)
Enna Jamakosmanovic

Celine

Det låter ju mysigt, förutom mensvärken då!

Johanna Utterberg

Åh fyyyy, lider med dig och har samma problem!! Ursch! :( Men tur att du piggade upp helgen med lite härligheter ändå :) Kram!

Svar: Skönt och höra att man inte är den enda:)
Enna Jamakosmanovic

Sarah

Så jobbigt det låter :/
Roligt med lite födelsedagsfirande :)

Pauline Hurtig

så jobbigt med humörsvägningar :(

Alice

Jag blir också sådär vid mens så jag förstår dig helt, har mens nu också, haha. <3 Så bra att du kom iväg och gjorde lite saker ändå!

Linnéa

Känner igen mig, månadens mest meningslösa & jobbiga vecka *ah*

Svar: Det är det verkligen
Enna Jamakosmanovic

Frida

Härligt att du fick en bra helg trots humörsvängningarna.
Men jag känner igen mig. Jag får dock mina några dagar innan mens och det är verkligen pissdagar då. Har jordens humörsvängningar och blir jättenere

Svar: För mig variera det, ibland innan ibland under :)
Enna Jamakosmanovic

blondina

så söt du är <3

Jasmine

Du ser ut att ha haft en fin helg, trots hormonella besvär.
Kram