New in the shops!

Har märkt att ni tycker nog det är lika kul att läsa shoppinginlägg precis som jag tycker det är kul att skriva dem. Tänkte därför dela med mig av ett par bilder från mina senaste rundor, främst för att jag behöver tömma kamerarullen på mobilen och då är det perfekt att faktiskt ta tillfälle i akt och skriva några inlägg innan jag raderar bilderna ;)
Hur bra blev inte den här outfiten? Är otroligt nöjd och älskar hur klasisk och elegant den blev. Ibland kan jag tycka att en outfit blir tråkig när man kör svart och vitt, men eftersom jag la till lite grått och beiget blev det så mycket bättre.
Hur fina färger inne på Zara? 
Tror jag nämnt det tidigare, men hur snyggt hade det inte varit med ett par leopard skor eller ballerina. Tror det hade piggat upp en enkel outfit och gjort den lite mer spännande. 
En obligatorisk fika. Nu när solen tittat fram och det är lite plus grader, har jag redan börjat luta mer åt de kalla dryckerna som islatte och frappe. Vad är en favorit dryck när ni är och fikar?
Känner verkligen att jag har fått in mycket mer ljusare outfits i min vardag, vilket var något som jag verkligen ville satsa hårt på detta året. Redan förra veckan kombinerade jag fler outfits med ljusare plagg och mina ljusa byxor fick också komma fram. Love it. 
Man ser inte så mycket på bilden, men dessa rosa tallrikarna var SÅ fina inne på Cervera. Speciellt i kombination med de svarta detaljerna. 
Slutligen en till detalj bild på outfiten och den här tröjan. Jag har ju redan en fast i rosa, men den här har jag inte sett förut och den hade passat så bra in i min garderob eller vad tycker ni? 
29
Emma Engström

Alltså är så avis på din stil, vill också ha dina ögon för kläder!! Fina du <3

Carolina

Ser ut som om du haft en underbar shopping dag. Ja, fikat är nog obligatorisk ;)

Alice Lindström

Fiiiiint!

Carro

Åh så mycket fint! 😍

Sarah

Jag älskar shoppingrundor :)

Veronica Möller

Väskan var ju bara så fin!! 😍

anniepiie

Jättefin tröja. Vart har du köpt väskan?? Vill ha. :)

Svar: Väskan är gammal för Accent och märket Don donna :)
Enna Jamakosmanovic

Netti Starby

Vilka snygga plagg du hittade! :-D Kramis

NICOLE

Ja den fick du till otroligt bra :D

Linnéa

Åh, shopping älskar vi 🥰. Sååå himla fin outfit 😊

Johanna Utterberg

Så fina outfits och härliga shoppingbilder :) Kram

Johanna

Kul med bilder från dina shoppingrundor :)

Sara Ekman

Åh så fint från Zara <3

Julia

Så mycket fint och härligt med ljusa färger!

Ullie

åh så mycket fint

Amanda

Åh så fin outfit! 😍

Svar: Tack :)
Enna Jamakosmanovic

Matilda Berlin

Alltså så, så, SÅÅÅÅ snyggt!! Kram finaste <3

My Nordqvist

Åååh så mycket snyggt!!!!

sarah

åh tack

Dixi Wonderland

Men gud va mycket fint Zara har fått in :O

Svar: Visst har dem :)
Enna Jamakosmanovic

Dixi Wonderland

Men gud va mycket fint Zara har fått in :O

Frida

Så mycket snyggt!

Linda

Så SJUKT snygg outfit!!!!
Svar: Ja det är så underbart att bara få njuta av stillheten & lugnet havet ger en..man behöver det!

blondina

gud va mycket snyggt gumman :) och va fin du är!!! sv; Ja det är fan det bästa då man är sjuk, man kan dega i sängen utan en massa måsten. Det jobbigaste är att man är sjuk hahah - jävla förkylning :(

Ida - foto & häst

Åh så himla snygga plagg!! Så snygg outfit också :D

Pauline Hurtig

så mysigt inlägg :)

Hanna

Älskar att shoppa!😍

Hanna

Älskar att shoppa!😍

Angelica Wåhlin

Älskar dom där Bondelidtröjorna, både snygga och sköna!

Svar: Håller med dig :)
Enna Jamakosmanovic