Tory Burch!

Tror att många av er förståd att jag var väldigt sugen på att denna väskan skulle få tillhöra min väskkollektion. Fick turen att ha en väldigt generös mormor och morfar, som valde att ge mig den här väskan i 18år present. Överlycklig som ni kanske kan förstå. En svart, mellan stor väska i den här formen är en klassiker, det är därför en väska som kommer användas mycket och även väldigt länge. Jag använder min svarta Guess väska flitigt och tror inte det blir så stor skillnad på den här heller. 
 
För er som följer mig på instagram men även er här, får jag väl förvarna att ni kommer se nästan lite förmycket av den här väskan. 
 
18 - 18 år - birthday - fashion - födelsedag - shopping - tory burch - väska
31
Carro

Wow så fin! 😍

Netti Starby

Åh vilken fin väska du fick! <3 Kramis

Amanda

Åh så fin!!

Ullie

nej men oj va skoj grattis den är verkligen fin kramar fina du

Celine

Okej men wow vilken mormor och morfar du har!!

Matilda Berlin

Men åh! Hur fantastiska är dom inte?? Och hur fin är den inte? WOW!! kram <3

Dixi Wonderland

Så kul med en ny väska :D

Therese

Vilken fin!

Linnéa

Åh, såååå himla fin 🥰

Sara Ekman

Åh de väskorna är så fina <3

Carolina

Vilken fin! Påminner väldigt mycket om min gamla Channelväska :D

Svar: Är ju en av anledningarna till att jag ville ha den ;)
Enna Jamakosmanovic

Yasmine

Vilken snygg väska, den passar dig! Kram

Svar: Tack!
Enna Jamakosmanovic

Alice Lindström

Så fin!!

Ida - foto & häst

Men åh så fin!!

lindajanssons - fashion

Jag förstår varför då😍 superfin!

Emma Engström

Skulle dö för en Tory Burch väska, de är så galet fina! Deras smycken ska man ju inte ens tala om vad fina! Kram

Svar: Eller hur! Armband och örhängen är ju helt underbara :)
Enna Jamakosmanovic

Johanna

Jätte fin väska, kul du fick den i present :)

Johanna Utterberg

Men åhh så fin, vilken drömmig en! :)

Alice

Så fin, så snällt av dem att ge dig den! ^^

Hanna

Men gud så snälla dom var <3

Hilma Eklund

Såååå fin! :D

Frida

Håller helt med, äter också nästan bara granola. På grekisk yoghurt eller smoothie bowl :D

Så himla fin väska!!

Cindy

Sykt fin!

MADDISENJ.SE - mode och föräldraskap

Men wow vilken present, så himla fin väska <3

Angelica Wåhlin

Men WOW, så fin!

Sarah

Jag älskar väskor :)

Pauline Hurtig

fin :)

GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen

Så himla fin :*

Louise

Sjukt snygg väska! :D

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Sååå vacker väska!! :)

My Nordqvist

Ååååh så fin!!!!