Two days in one post

 
HEEJ på er!!
Hur mår ni? Har ni börjat pynta inför jul??
Jag gjorde det idag,det var faktiskt den ända lediga timmen jag hade på denna dag. :/
Istället för att sitta och skriva en lång text som ingen kommer läsa,så får det bli fler bilder med lite text på hur min fredag och lördag har varit! :)
 
I fredags var det studiedag,så min dag började med sovmorgon och en god smoothie till frukost. 
Det fick bli mitt vanliga recept ( här) men jag la till lite blåbär och honung/agave sirap.
 
 
Därefter åkte jag,mamma,mormor och morfar till två möbelaffärer och sen blev det rusta för jag skulle köpa lite julpynt. Blev väldigt förvånad att morfar följde med,men det var kul. 
 
Körde även förbi en djuraffär och köpte Lexies sista födelsedagspresent.
Såg den här häftiga klänningen utanför en blomsteraffär.
 Så häftig,tycker jag!
 
Fotade också outfitbilder på outfiten jag hade och det kommer självklart fler bilder i ett annat inlägg. 
 
Lördagen började med plugg,har litteratur prov nästa vecka och har jättemycket att plugga till det. Så pga det kommer den nog att vara lite tyst här under nästa vecka. Men ska försöka att fixa ett par tidsinställda inlägg åt er :)  Hade min pluggpartner med mig <3
 
Sedan hade vi ett par gymnasieskolor som vi skulle besöka innan vi skulle iväg och storhandla.
Men innan storhandlandet blev det en fika för att disskutera skolorna jag och mamma hade varit på.
 
Outfiten från ovan ;) 
Snygg,enkel och skön!
 
En rosa godis bomb!!
 
När jag var hemma igen fortsatte jag plugga och så åt jag denna JÄTTEGODA salladen som jag själv hade plocat ihop. Ville inte den skulle ta slut!
 
 Till slut så julpyntade jag lite i rummet ( bilder kommer)
Lexie hjälpte också till! Hon har även hittat påsen med hennes presenter,men hon behöver inte vänta länge till för imorgon ska hon få dem. 
 
 
 
lexie - life - my day in picture
1
Patrickchacy

you can try here free games download