Veckans mode utmaning

Matchy, matchy är ord som är perfekta att använda till veckans mode utmaning. Den här veckan kommer jag utmana er att styla en outfit som passar ihop med färgen på era naglar. Riktgt rolig utmaning och kanske även lite svår. 
Hoppas ni får en bra start på veckan, så hörs vi imorgon!
Xoxo
 

mode - mode utmaning - tips
18
jessy

Roligt! :D Kram

Svar: Kram
Enna Jamakosmanovic

Emelie Andersson

Åh vad roligt! ;)

Elin

Åh men så kul!! Kram

Svar: :) Kram
Enna Jamakosmanovic

Johanna Utterberg

Vilken kul utmaning :)

Svar: Kul att du gillar den! Det kommer fler :)
Enna Jamakosmanovic

Yasmine

Åååh vilken rolig utmaning, får måla naglarna svarta så blir det väldigt enkelt att matcha haha ;)

Svar: Smart ;)
Enna Jamakosmanovic

SandraEmilia- Fashion, Lifestyle & Business

Wow vilka fina naglar och kul utmaning! :)

Svar: Tack, kul att du gillar det :)
Enna Jamakosmanovic

Sarah

Så snyggt med vitt lack :)

Svar: Visst är det!
Enna Jamakosmanovic

Tina

Sv: tack så mycket! Kul att du läst bägges lista 😍 vad rolig utmaning! Svår med, jättefina naglar och jättefin blus/tröja😍

Svar: Tack :)
Enna Jamakosmanovic

Emma Engström

Men åh vilken rolig utmaning! Vitt är så snyggt 😄❤️

Svar: Tack! Kul att du gillar det <3
Enna Jamakosmanovic

Sara Ekman

Då blir min outfit gliiiitttter i mängder, haha :D

Svar: Men det är ju bara kul :')
Enna Jamakosmanovic

Elin

Hoppas du får en underbar dag, fina fina du!! <3

jessy

SV; Tyvärr inte då det bara var två lakan i paketet haha :) Kram

Pia

Tuff men kul uppgift!

Svar: Ja, eller hur ;) Tänkte jag inte på
Enna Jamakosmanovic

Angelica Wåhlin

Men gud, vad kul! Måste byta nagellacket på mina naglar så ska jag prova mig på att få ihop en snygg outfit :D

Svar: Vad kul, dela gärna med dig hur det blev :)
Enna Jamakosmanovic

Julia Svensson

Åh vad kul!!

Svar: Glad att så många gillar utmaningen :)
Enna Jamakosmanovic

Netti Starby

Kul utmaning men tyvärr så får jag inte ha på mig nagellack på jobbet men annars hade jag hakat på! :-D Kramis

Svar: Det var ju synd:( Kram
Enna Jamakosmanovic

Louise

men vilken rolig utmaning! :D <3

Linnéa

Åh, sååå snyggt nagellack <3
Jag brukar faktiskt ganska ofta försöka matcha kläder & naglar, och även smink :)

Svar: Kul att det finns någon mer som gillar att matcha :)
Enna Jamakosmanovic