Mina studentskor!

Min tanke inför studentdagen och skorna som jag kommer ha på mig, är de här svarta skorna. 
De känns väldigt enkla, klassiska men ändå lite annorlunda på grund av att de har prickar. 
Velar däremot ifall jag ska ta på mig mina svarta högklackade sandaler, men jag vet att jag inte kommer orka gå i dem hela dagen, så tänkte att jag får ha på mig dem någon stund under dagen. Känns som jag blir kortast om jag inte tar på mig dem..hahaha.
  
 
 
9
Jasmine

Båda par skorna är ju så väldigt snygga!

Svar: Tack för att du tog dig tid att lämna en kommentar.

Kram

Anita

Så fina! :D

Malin

Åhhh vad fina ❤️ Kram

GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen

Åh, så himla fina!

Hilma Eklund

Men wow älskar verkligen dom svarta skorna! 😍 Vad snyggt det var med blank tå och sen lite genomskinligt tyg för övrigt! ❤️

Svar: Ja, eller hur :) <3
Enna Jamakosmanovic

Sara Ekman

Så fina, älskar de med strass <3

Svar: Ja, de är ju helt underbara :) <3
Enna Jamakosmanovic

Emma Engström

ÄLSKAR den lite mer klassiska stilen faktiskt, otroligt fina hjärtat!! <3

Svar: Tack finis <3
Enna Jamakosmanovic

Pauline Hurtig

superfina :D

Yasmine

Superfina skor båda två! 😍 Jag ska på bröllop i sommar och har noll aning om vilka skor jag ska ha. Vore kul med högklackat men vet att jag kommer sparka av dem efter 10 minuter. Så nu är jag på jakt efter snygga låga skor haha! Kram

Svar: Hahha...tycker att lite lägre skor är perfekt i sådana fall :) Kram
Enna Jamakosmanovic