Nespresso kaffemaskin!

Min andra studentpresent, som jag verkligen önskade mig, var en kaffemaskin. Typiskt mig att säga kanske, men mitt enda krav var att maskinen skulle vara vit, sen vilket märke det var spelade mig inte riktigt någon roll. 
Till maskinen fick man några kaffekapslar, som man kunde testa för att veta ifall det är någon man gillar extra mycket. När jag har testat de kapslarna som inte är för starka, kommer jag att åka och köpa några som jag vet kommer falla mig i smaken. Har ni någon favorit kapsel?
 
Nu när jag har fått min fina kaffemaskin har jag börjat ge mig ut på jakt efter fina kaffekoppar. Jag vill verkligen hitta två stycken fina koppar, av bra kvalite, som jag kommer använda när jag dricker mitt kaffe från maskinen. 
kaffe - kaffemaskin - presenter - shopping - studenten - studentpresent
20
marianne

Du har fått fina studentpresenter. jag gav bort min maskin, vi fick de som sommarpresent på jobbet ett år, då jag inte dricker kaffe efter frukosten, så jag vet inte alls vad det finns för kapslar/smaker.

Svar: Tack :)
Enna Jamakosmanovic

Emma Engström

Men hallå du anar inte vad avis jag är!! En kaffemaskin har jag önskat mig så länge verkligen, men du är SÅ värd att ha fått en och en vit är klart - Snyggt!! Inte testat så många kapslar så har ingen favorit vad jag vet, men just känslan och få ta en kopp ibland är ju så gott!<3

Svar: Du är minst lika värd en, fina du ! <3
Enna Jamakosmanovic

Linnéa

Jag har ju alltid gillar cappuccino-kapseln. Dock fick man använda 4 st kapslar för att få ihop en stor mugg kaffe 🥴😎

Svar: Cappuccino måste jag ju köp :)
Enna Jamakosmanovic

Lisa

Vilken fin kaffemaskin. :) Jag är också sådär, maskinerna måste passa in i inredningen haha kram <3

Svar: Hahha..kul att jag inte är ensam :) <3
Enna Jamakosmanovic

Netti Starby

Vilken fin present och en sådan vill jag också ha! <3 Kramis

Hanna

Åh vilken present! 😃

Carro

Åh vilken fin present! 😍

Pauline Hurtig

vad kul :D

Ulrika Webersköld

Chai latte gillar jag och den finns inte kvar till min Tassimo längre synd

Svar: Så tråkigt :/
Enna Jamakosmanovic

Beatrice Jakobsson

Härlig maskin, skulle behöva en sådan!

Malin

Åhhh vilken perfekt present!!!! Kram ❤️

Svar: <3
Enna Jamakosmanovic

Hilma Eklund

Men gud vad spännande, jag ska vara pinsamt ärlig här och säga att jag är liiiite osäker på vad Nespresso är 😱 är det annorlunda från espresso??

Svar: Det vet jag inte..hahaha :)
Enna Jamakosmanovic

Emelie Andersson

Åh vilken fin :) nu kan du njuta av fina kaffestunder! :)

Dixiwonderland.com

Stort grattis till studenten fina du <3

Svar: Tack så mycket <3
Enna Jamakosmanovic

My Nordqvist

Vilken lyx!!! Jag dricker dock inte kaffe, men perfekt när man vill göra iskaffe :D

Svar: Ja! Har börjat göra det också :)
Enna Jamakosmanovic

Yasmine

Vilken bra och användbar present. Så kul att man får lite tester så att man vet vilken som är ens favorit 🙂 Kram

Svar: Visst är det :) Kram
Enna Jamakosmanovic

Maolion

Men vilken bra present! Hoppas att du får många härliga kaffestunder att verkligen njuuuta av nu!

Carolina

Åh vilken fin studentpresent! Mina föräldrar köpte en Nespresso maskin för flera år sedan (som dem har kvar) och varje gång jag kommer hem till dem så minns jag aldrig vilken jag tyckte om så jag testar nytt hela tiden haha :D

Svar: Hahah..det är ju också kul :)
Enna Jamakosmanovic

★ Orsakulla som blev mamma vid 20, porslin, pudelmamma & specialpedagog ★

Åh perfekt present :).

Svar: Eller hur :)
Enna Jamakosmanovic

Alice

Åh, så najs, hihi!