Omlottkjol!

Hur härlig är den här omlottkjolen från H&M till sommaren. Det känns som den kan vara perfekt att ha vid polen och havet, som den är att ha till vardags också. Tycker den är jättefin eftersom man kan knyta den i midjan. Tyvärr var den lite för liten för mig och fick åka tillbaka, men jag kände att det ändå kan vara kul att visa den för er :)
dagens outfit - outfit - outfit details - outfit inspo - outfitpost
17
Yasmine

Så fin den var!

Om du frågar mig så säger jag flytta! Det var mitt livs bästa beslut helt ärligt. Jag fick växa person och börja på en ny plats där ingen kände mig och jag inte kände någon. Jag fick utvecklas till den jag vill vara. Visst var det också otroligt utmanande men samtidigt så härligt när man inser att man klarar att sköta eget hushåll, plugga och "vara vuxen". Jag var dock lite äldre när jag flyttade (24) vilkwt jag känner bara var till fördel för mig, men vi alla är ju olika! 🙂 Jag tror du kommer klara det galant!

Kram

MK

Så utrolig fin, og jeg elsker fargen :D Synd den var liten, men gøy at du viste den på bloggen fordiom :)

Emma Engström

Vad den är fin alltså, och älskar färgen! Har blivit mer och mer kär i just den färgen <3 Var och kärade ner mig i en längre kjol idag faktiskt, är himla sugen på att köpa den och blev mer sugen nu när jag såg detta :D KRAM

Johanna Utterberg

Åh den var verkligen superfin! Synd att den var lite liten, men verkligen så fin färg. :)

Fotograf - FuckCancer - Tessie

Super fin kjol, väskan är verkligen fin med! :)
Sv: Det smakade verkligen otroligt gott måste jag erkänna! ^^, Kram

Malin

Åh, SÅ fin <3

Frida

Den var verkligen superfin! Synd att den var för liten

Alice

Jättefin, omlottkjolar är ju så snygga! Synd att den var för liten bara. <3

Svar: Det är en så fin typ av kjol ju :)
Enna Jamakosmanovic

GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen

Så fin! :))

cassandra gigel

men så fin :D

Hilma Eklund

Jäääättefin kjol!! 😍 så fin grön färg! Kram fina du!

Svar: Tack vännen :)
Enna Jamakosmanovic

Petra Olsson

Så fin kjol☀️Kram

Jasmine

Kjolen sitter fint på dig.

Svar: Tack för din omtänksamma kommentar.

Kram

Svar: Tack :)
Enna Jamakosmanovic

CAICAIS

Så fin!!

Linnea Kinis

Gud så fin den var :)

https://siliiins.blogg.se/

Så fin :)

Karina

Så fin 😍 Synd att den var lite liten! Ha en bra søndag 😁