Från de senaste dagarna!

Hej! Hoppas det är bra med er! Har haft några härliga dagar och tänkte därför dela med mig av lite bilder, någonting som jag vet att ni gillar, lite vardagsbilder :)
Startade en av mina dagar förra veckan med att åka till vår kolonistuga, främst med syfta av att hämta en sak, men lyckades ta en promenad i vår trädgård också vilket var hur mysigt som helst. 
Jag hade två från klassen hemma hos mig i veckan eftersom vi tre är ansvariga för att skriva på "Klassens". Tanken är att vi ska dela ut dem på frukosten vi har tillsammans på morgonen och de som inte kommer, kommer få sina när vi kommer till skolan. 
Vädret var perfekt i några dagar och det blev såklart lite grillning. Mums vad gott! Det blev både, cevapi, kyckling, champinjoner, halumi och sallad. 
I helgen var vi och åt lunch hos farmor och det här fick bli dagens outfit, samt dagens parfym. 
  
Lite söta bilder från dagens härliga promenad med min sötnos. Har haft hur härliga som helst promenader med henne, både på morgonen och på eftermiddagen. Solen och alla fina blommor, gör promenaderna så mycket härligare. 
  
Idag träffade jag en kompis för en liten fika i stan. Vi hade det riktigt mysigt och mycket att prata om, som vanligt. Det här fick bli dagens outfit och jag fick äntligen bära mina vita utsvängda kostymbyxor. 
20
Celine

Alltså blommorna!! <333 Dröm!

Marie

Så härliga bilder från senaste dagarna =D

Fotograf - FuckCancer - Tessie

Fina bilder, så härligt att naturen börjar vakna till liv nu! :)

sv: Har du inte!? Det är så otroligt fridfullt och ger mig en sådan livsenergie att bara få sitta vid vattnet och se hur flötet guppar. Det behöver inte ens bli någon fisk. Hela grejen med att sitta där, se och ta in det vackra, i bland göra upp eld och laga nå gott, koka kaffe. Ja de är underbart helt enkelt! Sen om man får fisk är det bara ett enormt stort plus! :) Min kropp orkar ju tyvärr inte med så mycket, att stå eller gå längre. Sen är jag ju i riskgrupp så ska hålla mig i från folk. Då är skogen utmärkt! :) Kram

Lisa

Vilka härliga bilder och vovven är så söt :)

Kram

Svar: Visst är hon :)
Enna Jamakosmanovic

Netti Starby

Vilken mysig vecka och härliga bilder! <3 Kramis

Linnéa

Så fina, härliga och GODA bilder 😍. Magiskt fint ute nu 🤩

Svar: Tack <3
Enna Jamakosmanovic

Carro

Vilka härliga dagar du haft! 😍

Alice

Vilka himla härliga bilder, och dagarna låter ju fantastiska! <3

Svar: Tack<3
Enna Jamakosmanovic

Yasmine

Vilket mysigt inlägg och så många fina blommor! Så roligt att ni ändå kommer få en form av studentfirande 🙂 Kram

Svar: Kram
Enna Jamakosmanovic

Beatrice Jakobsson

Vad du har haft det bra! <3

Martina

Men så fina bilder! Vilka fantastiska dagar du verkar ha haft! Älskar dina outfits, du är alltid så fin😍❤️ Åh grillat, älskar champinjoner alltså, de är de bästa! Så mysigt med en kolonistuga! 😍kram
fina du!❤️

Svar: Tack så mycket <3 Oooo ja, men visst är det gott! Kram
Enna Jamakosmanovic

Linnea Kinis

Vardagsbilder är roligt/intressant! Vad blommigt och härligt det såg ut att vara :)

Svar: Kul du gillar inlägget :)
Enna Jamakosmanovic

Emelie Andersson

Åh vilka härliga dagar och vilka underbar vardagsbilder :) tycker att det är så roligt att få ta del av andras vardagsaktiviteter. <3

Svar: Så glad jag blir att du gillar inlägget och bilderna :)
Enna Jamakosmanovic

Sara Ekman

Härliga dagar o fina bilder <3

Heléna

Underbara bilder och så mysiga saker du har gjort vännen! Stor kram fina du och ha en magiskt fin helg!💖

Svar: Tack detsamma <3
Enna Jamakosmanovic

Dixiwonderland.com

Vädret är så underbart just nu :D

ajlimullersandvik.blogg.se

Så härligt att promenera i värme och solsken :D

Svar: Helt underbart ju :)
Enna Jamakosmanovic

Pauline Hurtig

ser helt fantastiskt ut!

MK

Så mange fine bilder, og det ser ut som du har hatt en superfin og koselig uke :)

Malin

Åhhh vad underbart ❤️ Kram

Svar: Kram
Enna Jamakosmanovic