Influensers som inspirerar mig!

I mitt förra inlägg berättade jag om min stil och tänkte därför berätta i det här inlägget vilka konton på instagram som inspirerar mig mest till min stil. Mitt syfte med inlägget är också att ge någon form av förståelse på vad skillnaden mellan klassisk och elegant stil är, eller i alla fall på det sätte jag tolkar skillnaden. De tre första inspirera mig till min eleganta stil medans de tre sista till min klassiska stil. 
Vilken instagram inspirera er till er stil?
  
Victoria_fox0001
Om jag kommer ihåg rätt så har jag följt henne ett bra tag men det är nu under karantäntider som jag verkligen har börjat inspireras av henne. Jag har alltid tyckt hennes stil är elegant och nu har jag verkligen försökt skapa liknande outfits utifrån mina kläder som jag har. Det jag också har gjort är att få det att se ut som min stil utifrån mina färger. 
 
 
School of affluence
Det här är en tjej som jag bara senaste veckan börjat följa. Hon driver en youtubekanal där hon delar med sig av tips på hur man beter sig för att vara elegant, men förutom det finns det väldigt mycket mode tips på plagg man bör ha och inte bör ha om man efter strävar den eleganta stilen. Hennes stil passar bra in på mig och därför inspireras jag mycket av henne.  
 
 
 Nnattallii
Henne har jag inte följt lika noga och inte inspirerats lika mycket men jag tänker att med tiden gör jag kanske det eftersom hennes stil liknar lite Victorias. 
 Steffysstyle
Hon har enkla plagg i väldigt fina toner som hon stylar väldigt fint, vilket gör att jag inspireras mycket av henne. Det som gör henne så bra är att styla samma plagg flera gånger, vilket inte många influencers gör och det är även det som gör henne unik. Jag menar nästan ingen människa använder ett plagg en gång. 
 
Vendela Svensson
Precis som hon förra har Vendel många vanliga och enkla plagg som är klassiska, vissa av plaggen liknar de jag har vilket gör att jag kan enkelt hitta inspiration av henne. Att ha stumpbyxor under shorts har jag vetat om länge men när jag såg hennes outfit blev jag direkt inspirerad till att också göra så. 
 
 
Molly Rustas
Känns som att jag bara måste nämna Molly. Även om har en varierande stil och alla outfits inte faller mig i smaken så tycker jag att hon ändå har en riktigt häftig stil. När hon någon gång sätter ihop en klassisk outfit inspireras jag direkt!
 
influencers - instagram - instagram favoriter - instagram photos - mode
24
Tina

Så himla härligt inlägg! Förstår att dessa instagramare inspirerar dig, sjukt snygga outfits och detaljer!😍😍 så kul att få se vad du anser som elegant stil och klassisk stil med!😍 grymt inlägg! Ha en skön söndagskväll nu fina du! Kram ❤️

Svar: Tack! Så glad jag blir att du gillar inlägget :) <3
Enna Jamakosmanovic

MK

Her var det mange inspirerende instagrammere :D Jeg følger ingen av dem, men nå fikk jeg tips til flere å følge :)

My Nordqvist

Vilka bra tips!! Så snygga outfits :D

Malin

Förstår att du inspireras av de profilerna, verkligen din stil :D

Hilma Eklund

Åååh så mycket bra tips!! Behövde verkligen det, tack! 😍

Svar: Kul att höra!
Enna Jamakosmanovic

Lisa

Har inte Instagram men min dotter inspireras mycket av Kylie Jenner och Hannah Andersson ( vet inte om dom räknas till influencers men ändå :) kram

Svar: Inga jag följer, men säkert jättehärliga profiler :)
Enna Jamakosmanovic

Emelie Andersson

Vilket härligt inlägg, väldigt bra tips och fin inspiration! :)

Netti Starby

Vilka härliga inspon och man ser direkt vad du inspireras av! <3 Kramis

Svar: Vad kul! Kram
Enna Jamakosmanovic

Emma engström

Det här är så kul att få ta del av, vad andra inspireras av! Molly kan jag helt hålla med om eftersom jag älskar henne jag också, men de andra var helt nya för mig som jag absolut ska spana närmare på! KRAM <3

Svar: Så kul att du gillar inlägget! KRAM
Enna Jamakosmanovic

Fotograf - FuckCancer - Tessie

sv: Ja men det är ju verkligen så. Man tittar ju in hos andra så jag förstår ju att folk gör de till mig också. Så det är skönt att ha lite "skydd" nu iaf :) Kan man ha öppet i stället för neddraet 24/7.

Carro

kvinnor med stil! :D

Svar: Ja!!
Enna Jamakosmanovic

cassandra gigel

fina tips :D
sv; åh tack! trevlig kväll :)

Hanna

Många bra tips! Åh Kroatien skulle jag också vilja åka till, hört mycket bra om att åka dit 😍

Svar: Det borde du! Så underbart vackert land <3
Enna Jamakosmanovic

Annie

Fina tips! :)

Karina

Så herlig innlegg og gode tips :)

Therese

Bra tips! Kolla in @JosieLND på insta, tror att du skulle kunna gilla henne

Svar: Följer faktiskt henne också! Älskar hennes stil :)
Enna Jamakosmanovic

Carolina

Intressant att se vart du får din inspiration ifrån :D

Svar: Kul du gillar inlägget :)
Enna Jamakosmanovic

Linnea Kinis

Härligt att följa såna som ger mycket inspiration! Jag följer ingen i ”stil”-väg men däremot i hårväg, hehe :)

Svar: Hahaha..kul när man hittar något man gillar :)
Enna Jamakosmanovic

Pauline Hurtig

bara molly jag kände igen av dessa, kul att få se :D

Svar: Kul du gillar det :)
Enna Jamakosmanovic

Anita

Kul med tips :D

Ida

Men så många fina outfits och klädstilar!! Molly Rustas är ju verkligen så himla ball och snygg😍

Svar: Visst är hon!
Enna Jamakosmanovic

Alice

Åh, vilka bra tips! Alla har verkligen supersnygga stilar! :D

Svar: Eller hur!
Enna Jamakosmanovic

CAICAIS

Bra tips och så himla fina kläder på alla bilder!

Svar: Tack!
Enna Jamakosmanovic

Yasmine

Så kul att få veta mer om dina inspirationskällor. Kanske jag också borde börja göra, följa personer med bra klädstil så att jag kan förbättra min ännu mer haha! Kram

Svar: Hahahah...det tycker jag definitivt du kan göra, det kanske hjälper dig :) <3
Enna Jamakosmanovic