Lite nytt på hudvårds fronten!

Nu när jag är hemma mycket och använder inte alls lika mycket smink som jag vanligtvis brukar, kände jag att det kan vara både skönt och kul att ta hand om huden lite. Lite mer änad jag brukar. 
Garniers micellar cleansing water har jag använt under en väldigt lång tid och jag har gått igenom ett par sådana flaskor. Den tar bort sminket bra och är skön att använda på ansiktet även fast man inte haft smink. Anledningen till varför den passar mig är kanske på grund av att jag inte använder stora mängder smink och det finns därför inte mycket smink som den ska behöva ta bort. 
Ansiktsmask från Nive fick det också bli. Jag har inte använt just den här innan, så det ska bli kul att få testa och se hur den är. Det blev även en ny ansiktskräm, också från Garnier, som för övrigt luktar otroligt gott. 
Ingen ny produkt, men en gamal favorit som jag tänkte kan vara kul att dela med mig av och det är Emma S face mist. Så skön att spreja på ansiktet under dagen när man behöver lite återfuktning. Har hört att det är viktigt att återfukta ansiktet när man sitter mycket vid dator, vilket jag gör i och med skolan. 
Har ni några nya hudvårdsprodukter?


ansiktskräm - beauty - beauty tips - face mist - garnier - hudvård - nivea - skönhet
16
Heléna

Härligt när man hittar produkter man trivs med. Hoppas du får en fin måndag! Kram 💖

petra

så bra tips ,älskar hudvård, har micellar vattnet ,kram

CAICAIS

Åh vad kul och vilka bra produkter. Älskar att skämma bort mig själv med nya hudvårdsprodukter. Kram <3

Yasmine

Måste genast skaffa en mist då jag sitter mycket vid datorn. Måste också skaffa en nattcreme känner jag! 🙂 Kram

Svar: Det tycker jag du bör testa! Kram :)
Enna Jamakosmanovic

Tina

Åh vad härliga tips fina du!😍❤️ tycker det är fantastiskt med Hudvårdstips! Jag har testat Garnier ansiktsvatten, tycker den är jättebra 😍 behöver dock införskaffa mig mer cremer inför natt och dag och sånt ❤️

Svar: Ja, visst är den jättebra! Kram
Enna Jamakosmanovic

Therese

Jag har precis bytt ut min ansiktskräm mot en anti-aging, känner mig plötsligt jättegammal 🙈

Svar: Haha...kan förstå :) <3
Enna Jamakosmanovic

Malin Svensson

Åh superbra tips verkligen, älskar att få se vilka produkter andra använder!! Kram ❤️

Svar: Då kommer det fler sånna inlägg :) <3
Enna Jamakosmanovic

Fotograf - FuckCancer - Tessie

SV: Tack fina du <3 Jag letade rätt på min biologiska pappa när jag var 16, så vi fick inte så lång tid med varandra. Han hade grova missbruksproblem, sista året han levde hade vi ingen kontakt. Så det var tufft dagen jag fick samtalet att han somnat in. Kram

MK

Så mange fine og gode produkter :) Å ta vare på huden er et must! Jeg bruker produktene til Elixir og er veldig fornøyd med de :)

Hilma Eklund

Åh alla dessa produkter har jag hört jättemycket bra om och även testat några av dom som jag gillat jättemycket 😍 Garnier brukar ju ha mycket bra grejer till bra pris dessutom 💕

Hilma Eklund

Åh alla dessa produkter har jag hört jättemycket bra om och även testat några av dom som jag gillat jättemycket 😍 Garnier brukar ju ha mycket bra grejer till bra pris dessutom 💕

Svar: Ja, men det brukar de verkligen ha :) <3
Enna Jamakosmanovic

Carolina

Härliga tips! Själv använder jag Niveas sminkborttagande gel. Den vita flaskan. Tycker den är himla bra. Utöver den använder jag inte något utöver tvål och vatten förstås :)

Svar: Jaha...jag använder deras ögonsminksborttagning :)
Enna Jamakosmanovic

Karina

Takk for tips! Alltid kult med nye hudpleieprodukter :) Ha en fin dag <3

Svar: Tack detsamma <3
Enna Jamakosmanovic

Johanna Utterberg

Kul med lite nytt och så härliga tips :) Kram

Svar: Kul du gillar inlägget :) Kram
Enna Jamakosmanovic

Emma Engström

Återfuktning är superviktigt, även om man är fet eller torr i hyn! Nya hudvårdsprodukter är lätt något av det roligaste tycker jag, älskar sånt :> Just dessa har jag inte testat själv men vet att många gillar! KRAM <3

Svar: Eller hur! Kram
Enna Jamakosmanovic

Sara Ekman

Är så kul med hudvård o smink tycker jag <3