Fredag, fika och söndagsmys!

Min fredag började tidigt med att åka in till Lund för ett seminarium. Vi satt hemma hos en tjej i min grupp. Kändes rätt skönt att vi var tillsammans med tanke på att seminariet tog fyra timmar, så vi kunde prata med varandra lite under tiden också. 
 Träffade en kompis på kvällen. Vi tog en nutella pizza som vi delade på vi satt kvar rätt länge. Sist vi såg var precis innan plugget började, så vi hade rätt mycket att prata om, men vi hade det såå trevligt. 
På lördagen åkte jag och mamma till Ekeby möbelaffär för att jag äntligen skulle köpa stolen jag tittat på länge. Tyvärr måste den beställas, så får den om några veckor. 
Antar det är så här man klär sig efter att ha kollat igenom hela säsongen av Emily in Paris..hahaha
Efter att jag pluggat lite, ställde jag mig i köket för att baka lite. 
Denna söndagen blev verkligen en myssöndag. Mormor och morfar kom på förmiddagen för att fika lite. När de gått satte jag mig för att plugga och på eftermiddagen åkte vi för att handla. Nu har jag hunnit tvätta håret, rita lite och måla naglarna. 
helg - helg i bilder - helgen - höst - hösten 2020 - life - min helg - vardag
22
Netti Starby

Vilken härlig sammanfattning och jättefina bilder! <3 Kramis

Svar: Glad jag blir att du gillar det :) Kram
Enna Jamakosmanovic

Mirre

Så härliga bilder och kul att se vad det är för stol sedan =D Så fina outfits

Svar: Tack!
Enna Jamakosmanovic

Emelie andersson

Så fina bilder och va mysigt! 🥰

Dixiwonderland.com

Skönt att du inte behövde vara ensam på seminariet när det var så långt :D

Svar: Eller hur :)
Enna Jamakosmanovic

Lisa

Vad mysigt och vilka fina bilder :) Kram <3

Nora

Vilka fina bilder! Ser så mysigt ut <3 KRAM

Svar: Kul du gillar bilderna :)
Enna Jamakosmanovic

Alice

Åh, vilken himla mysig helg! <3 Älskar din basker!

Linnéa

Sååå mysig helg ju - blivit mycket fika för min del med :)
Älskar verkligen dina teckningar <3

Svar: Tack! Vad glad jag blir <3 :)
Enna Jamakosmanovic

❥ T'

Nutellapizza lät ju helt underbart gott! Wow, måste verkligen testa det!

Svar: Ja!!
Enna Jamakosmanovic

hanna

åh älskar nutella pizza, så otroligt gott även om man bara kanske orkar en bit eller två hahah :D

Svar: Hahaha...eller hur :)
Enna Jamakosmanovic

Yasmine

Vilken härlig helg! 🙂

Svar: Verkligen :)
Enna Jamakosmanovic

Ariel C

Så fine antrekk! Vesken på det første bildet var kjempefin 😍 Så fine tegninger!!

Svar: Tack!
Enna Jamakosmanovic

Annie

Så mysigt! :)

ullie

åh nej men typiskt med stolen men du får ju den ändå så den inte är slut liksom

va fin du är som alltid kram fin vecka

Svar: Tack, kram!
Enna Jamakosmanovic

Sara Ekman

Härligt <3

Hilma

Hoppas du har en bra tisdag fina du <3 kram!

Svar: Detsamma <3
Enna Jamakosmanovic

Malin

Åh allting låter sååååå mysigt (och gott) hihi ❤️ Ha en fin tisdag ❤️ Kram

Svar: Detsamma!
Enna Jamakosmanovic

Anonym

Roligt att du snart får din stol :) trist att vänta bara..fina bilder tjejen kram å fin dag

Evas blogg

Fotograf - FuckCancer - Tessie

Vilka härliga bilder, ser mysigt ut! :)
Sv: Ja det var verkligen super trevligt. Visst är bilderna coola!? Det är på min bonusson. :) Kram <3

Madde

Härlig helg du hade och fina bilder du bjuder på :-) Nutellapizza har jag aldrig hört talas om. Nutella ser jag som godis mer

Svar: Så gott, när man går till rätt ställe!
Enna Jamakosmanovic

Jasmine

En så mysig helg! Tack för att du delar med dig.

Svar: Tack, kul att du gillar idén med mood tracker.

Kram

Annie - Stora Små Äventyr

Låter som en himlans mysig helg :D