God morgon!

Inviger min nya pyjamas från H&M denna morgon. Har kommit in i en period då jag vill förbättra min kollektion av pyjamasar och H&M har varit det ultimata stället för mig. De har så fina, eleganta och prisvärda pyjamasar och morgonrockar. Denna har en fin ljusrosa färg med väldigt subtila prickar. 

23
Ajli

Verkligen elegant :)

hanna

vad fin du är! <3

petra

Den var jättefin och ser inte ens ut som en pyjamas, Älskar HM

Svar: Tack :)
Enna Jamakosmanovic

Pauline

vilken fin pyjamas :D

Emelie Andersson

Så mysigt att starta en morgon med pyjamas tycker jag, så fint 😍

Annika

Jättefin pyjamas.

Svar: Tack :)
Enna Jamakosmanovic

Malin

Åhh så himla fin ❤️

Svar: Visst är den så drömmig ?!
Enna Jamakosmanovic

Annie

Så fina bilder! :) Jag gillar med pyjamas, så mysigt att strosa runt i hemma :)

Hoppas du får en bra söndag!

Svar: Tack :)
Enna Jamakosmanovic

lisa

Vilken fin pyjamas och den ser jätteskön ut :)

Svar: Tack :)
Enna Jamakosmanovic

Annie - Stora Små Äventyr

Vilken fin och mysig pyjamas :)

Svar: Tack :)
Enna Jamakosmanovic

johanna

Men åh vad mysig den såg ut <3

Hilma

Gud vilken mysig pyjamas <3 fina du!

Svar: Visst är den ?! <3
Enna Jamakosmanovic

Linnéa

Men såååå fin den är ❤️🤩

Svar: Eller hur!
Enna Jamakosmanovic

Amanda (Swedish Passport)

Åh, älskar verkligen pyjamasar! Denna var ju hur fin som helst :D

Svar: Visst är den vacker?!
Enna Jamakosmanovic

Carro

Så fin, behöver också uppdatera min pyjamasgarderob 🥰

Svar: Så kul!
Enna Jamakosmanovic

Julia Svensson

Åh vilken fin pyjamas!!

https://siliiins.blogg.se/

Jättefin! :)

Svar: Tack :)
Enna Jamakosmanovic

Anonym

Jätte fint det du har på dig, mysigt dessutom :)

Evas blogg

Svar: Tack :)
Enna Jamakosmanovic

dixiwonderland.com

Kan du inte göra ett inlägg där du tipsa om olika pyajamser? Jag är liksom 30 och sitter i min Pokemon t-shirt i skrivandets stund ;) Tror min sambo hade uppskattat om jag hade lite vuxnare pyjamaser också xD

Svar: Men ja!! Vad kul, det kan jag definitivt :)
Enna Jamakosmanovic

sara

Men vilken fin och härlig pyjamas :)

Josefin

men såååå fint !! 😍😍😍

Svar: Tack :)
Enna Jamakosmanovic

Frida

Den såg ju hur mysig ut som helst :)

Jasmine

Härligt att mysa runt i pyjamas på en ledig dag. Fina bilder på dig!

(Sent) Svar: Tack så mycket för din kommentar. :)

Kram