Min smyckeskollektion och hur jag organiserar mina smycken

Innehåller annonslänkar från Jewelrybox
I födelsedagspresent, som ni kanske vet, fick jag ett nytt smyckesskrin. Detta smyckesskrinet kommer från märket Stories och  jag har det i rosa. Jag kände att dett föra jag hade var inte optimalt för organisering men också för att kunna använda mina smycken så mycket som möjligt. Den främsta anledningen var att jag förvarade mina smycken i lådor. Nu när jag har denna har det blivit så mycket roligare att välja smycken på morgonen. 
Hade varit så kul att veta vad ni använda för smycken, smyckesmärken och hur ni förvarar era smycken! 
Smyckesbox Jewelrybox
Som ni ser består detta smyckesskrin av 3 nivåer, varje nivå är fördelat på ett annorlunda sätt vilket gör organiseringen så mycket bättre och enklare sätt. 
Jag har valt att fördela mina smycken med att längst ner ha de som jag använder minst, i mittendelen har jag smycken som jag använder till och från, sen på den första har jag smycken som jag använder varje dag. 
Som ni kanske märker föredrar jag silver över guld och roseguld, men sen jag för cirka två år sedan fick min klocka som är en blanding av guld och silver har jag börjat använda den kombinationen allt mer. 
 
Som ni säkert förstår älkskar jag denna översta mest eftersom allting ser så fint ut ihop och estetiskt tilltalande. Här förvarar jag min klocka, örhängen, ringar och armband som jag använder mer dagligen. Det enda som jag däremot inte förvarar här är mitt Hermes armband eftersom jag vill förvara den i lådan den kom i. 
Några utav mina favorit märken när det kommer till smycken är, Pandora, Thomas Sabo och Lily and Rose. Dessa märken skulle jag säga att jag har mest smycken ifrån. Sen har jag några smycken från Glitter, Gant, Rebel.suzie, Hermes och Edblad som jag också älskar. 
 
 
feminina smycken - jewelrycollection - rosa smyckesskrin - smyckes - smyckeskollektion - smyckesskrin - stackers - stories
20
Hilma

Jättefina smycken verkligen! Det är så skönt att ha ordning och reda på dom :) <3

Svar: Tack :)
Enna Jamakosmanovic

Ida

Så himla fina smycken!! Förvarar mina smycken på mina snäckfat som jag älskar hehe. Har inte såå mycket smycken längre, glömmer många gånger att ta på haha men använder endast guld iallafall, älskar det :D

Svar: Men så drömmigt :)
Enna Jamakosmanovic

Netti Starby

Så fina smycken du har och vilket fint smyckeskrin. Kramis <3

Svar: Tack :)
Enna Jamakosmanovic

Annie

Så fint du har fixat med dina smycken! :)

Annika

Så fint smyckeskrin och smycken. Mitt smyckeskrin ser ut som en byrå fast i miniatyr. Jag brukar använda mest silversmycken de få gånger som jag använder smycken.

Svar: Men vad fint :)
Enna Jamakosmanovic

Linnéa

Sååå fint skrin, mitt egna har jag ärvt från mormor ❤️

Svar: Men så vackert :)
Enna Jamakosmanovic

Sussi

Jag har inte så mycket smycken, använder det alldeles för sällan. Typ aldrig eller till någon stor fest ibland. Lite synd för jag gillar smycken och skulle vilja använda det oftare. Jättefint du har ordnat för dina smycken :)

ullie

perfekt att ha mina ligger i en skål o i tekopp =) bra va =)
ser jätte fint ut kram

Svar: Det är ju så fint :)
Enna Jamakosmanovic

Celine

Men wow så mycket fint du har! Detta påminner mig om att jag måste skaffa bättre förvaring för mina smycken, mitt är katastrof!

Svar: Men vad kul att höra, det borde du verkligen :)
Enna Jamakosmanovic

Carro

Så fint smyckeskrin och fina smycken! 🥰

Svar: Tack :)
Enna Jamakosmanovic

Malin

Åh så fint, jag är så dålig på att hålla koll på mina smycken just nu, hade verkligen behövt ta tag i det ❤️ Kram

Svar: Då kanske detta är perfekt för dig :)
Enna Jamakosmanovic

petra

så fina smycken och smyckeskrin, kram

Svar: Tack :)
Enna Jamakosmanovic

johanna

Men åh vad kul att se hur du fixat dina smycken <3

Svar: Kul du gillar det :)
Enna Jamakosmanovic

cecilia

Så fint! :)

Pauline

så fint :D

dixiwonderland.com

Jag tycker smycken är jätte fint men jag använder det aldrig! När jag väl har det så känns det för tjejigt för mig xD

Svar: Hahah...jag förstår :)
Enna Jamakosmanovic

Julia Svensson

Åh så himla fina!!

Alice

Vilket fint och smidigt smyckeskrin! Skulle verkligen vilja ha ett sånt här med lite fler fack, det jag har nu tycker jag är lite rörigt. <3

Svar: Det är verkligen det som jag gillar med detta :)
Enna Jamakosmanovic

Anonym

Så fint o bra att man vet var allt ligger, jag har det i en byrå så jag ser allt :)

Evas blogg

Amanda (Swedish Passport)

Åh, älskar verkligen att få se sånt här! Tycker det är så satisfying med bra organisering haha :)

Svar: Visst är det :)
Enna Jamakosmanovic