Ny kurs, ny inspiration och en härlig start

God morgon! 
Är det inte härligt när ens vecka starta på ett bra sätt? Ibland känner jag att det inte behöver vara vad man gjort utan det är en känsla i kroppen som gör att det känns bra. Min måndag bestod av att börja förbereda inför den nya kursen jag har som börjar idag, samtidigt som jag nöjt lite av min sista riktiga lediga dag. Kursen som jag har denna gången är arbetsrätt och det är den kursen jag längtat mest till, så vi får se ifall den lever upp till förväntningarna. 
 
Igår var jag iväg hos tandläkaren på morgonen, så fick en tidig men ändå härlig start på dagen, sen åkte hem och började läsa lite i litteraturen innan kursstart. Köpte hem lite gofika och sen beståd resten av dagen av läsning. Testade även lite nya outfits kombinationer och min stora inspiration har varit Angelica från Angelicas closet. Hon har en så otroligt fin stil som är klassisk med en liten tvist. För kanske göra ett inlägg där jag tipsar om hennes stil så ni får se lite av hennes outfits. 
 
17
Linnéa

Jag håller med, helt fantastiskt ❤️ Dock vaknade jag ju med förkylning. Tack ska försöka kurera mig ⭐️🌸

Svar: <3
Enna Jamakosmanovic

dixiwonderland.com

Hoppas att det gick bra hos tandläkaren :D

Netti Starby

Vad spännande med en ny kurs och så fina örhängen. Kramis <3

Svar: Tack :)
Enna Jamakosmanovic

Johanna Utterberg

Kul med ny kurs! :)

Svar: Ja, verkligen :)
Enna Jamakosmanovic

Marie

Härligt då man inspireras av andras klädstilar och så kul med ny kurs. Så kreativa bilder

Svar: Det är det verkligen :) Tack!
Enna Jamakosmanovic

Carro

Älskar örhängena, har likadana! Kul med ny kurs! 🥰

Svar: Det är så fina :)
Enna Jamakosmanovic

Hilma

Gud vad fina örhängen! <3

Svar: Visst är de underbara?!
Enna Jamakosmanovic

Sussi

Så spännande med en ny kurs. Lycka till och hoppas den är givande och bra :)

Sara

En bra start på veckan ger så himla mkt energi, härligt! :) hoppas du har en fin onsdag, kram

Svar: Verkligen! Tack detsamma <3
Enna Jamakosmanovic

Amanda (Swedish Passport)

Åh så spännande med den nya kursen, håller tummarna för att den lever upp till förväntningarna! :)

Svar: Jag med :)
Enna Jamakosmanovic

Alice

Så roligt med en ny kurs, hoppas du blir nöjd med den! ^^

Julia Svensson

Åh så kul!!

Sara Ekman

Härlig dag :) Och så fina örhängen <3

Jasmine

Vad härligt att göra dagens viktiga först och sedan finna ro och motivation till att läsa kurslitteratur!

(Sent) Svar: Tack för din kommentar.

Kram

Svar: Det är verkligen underbart :)
Enna Jamakosmanovic

Celine

Oh hade gärna velat se outfitsen du provade hehe!

Malin

Åh så fina bilder ❤️ Kram

Svar: Tack <3
Enna Jamakosmanovic

Anonym

Låter skoj, örhänge är alltid kul o dina är super fina :)

Evas blogg