By Malene Birger väska!

Ja, jag köpte väskan till slut!
Har jag snöat in mig på någonting och jag vet att jag kan köpa eller ge det till mig själv, så kommer jag att göra det till slut. Som ni vet fastnade jag för den vita modellen de inte sålde mer och sen köpte jag en clutch från samma märke fast i den mörkbruna och svarta stilen. Då började jag vänja mig mer och mer vid tanken av samma färg fast på väskan. Som ni ser tog jag beslutet att köpa väskan till slut och jag älskar den. 
Så perfekt när jag vill ha lite mer med mig i väskan eller bara inte känner för att bära på mina mindre väskor. Färgkombinationen är underbar och älskar att jag nu kan kombinera väskan och clutchen. 
 
16
My Nordqvist

Sååååå fin!!! :D

Cindy

Åå så fin!!

Celine

Så galet snyggt!

Yasmine

Så otroligt fin! :D Vad roligt att du köpte den :D Kram

Sara Ekman

Åh så snygg <3

Netti Starby

Den där väskan är verkligen fin och jag har också en i samma färg! <3 Kramis

Linnéa

Helt rätt inköp där, sååååå snygg <3

Malin

Åh så himla smidig och snygg!! Kram

Emma Engström

Alltså den väskan är verkligen SÅ fin, älskar den!! KRAM

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vad kul!! 😁

Julia Svensson

Men wow så snygg!!

ajlimullersandvik.blogg.se

den var fin, tur att du kunde kompromissa med färgvalet :)

Johanna Utterberg

Den är verkligen superfin! :)

Julia

Åh, jag har denna väska också är helt förälskad!

Ida

Åhh de är så snygga! :D

Dixi Wonderland

Så fin :D Jag älskar min By Malene Birger väska :D Var inne på att köpa en brun också men det blev aldrig av :P