Not so much shopping!

Tror aldrig att jag har gått hem tomhänt från en shopping dag men någon gång måste vara den första eller?
 
Började faktiskt att gå in på Zara men hittade absolut ingenting. Blev faktiskt lite förkrossad om ni frågar mig men fortsatte gå i andra butiker och hittade fortfarande ingenting. 
Det blev snabbt en fika då jag började bli hungrig men behövde även något för att tröstäta lite ;)
Hittade dessa två jättesöta blusar på Vila som passade perfekt till min kjol jag hade på mig. Tyvärr satt den vita konstigt på mig och den rosa var för stor på mig.
   
Nästa alla saker jag tyckte var fina, hade ett pris på över 600kr och var inte riktigt sugen på att betala för något som var jättedyrt. Hade jag däremot ÄLSKAT plagget, kanske jag hade slagit till men just idag fanns det inget.
Kolla bara vad fina dessa ringarna var!
Ett par rosa plagg hittade jag också som inte var så där jättebilliga men fina ;) 
   
Hur söt var inte den här väskan? Tycker ni inte att den har lite Mulberry vibes?
Himmelriket bland alla dessa rosa skor!
Fler bilder på outfiten kommer imorgon <3
 
 
 
 
come shopping with me - life - my day - my day in picture - vardag - vardagsinlägg
1
Elina

Hej!
Vart kommer dina fina skor ifrån? :)

Svar: Glad att du frågar! De kommer från ett märke vid namna MJUS :) Köpte mina inne på Trampolin
Enna Jamakosmanovic