Strul!

Har haft väldigt mycket strul med blogg.se hela helgen, har flera gånger försökt blogg och svara på kommentarer men det vill aldrig ladda upp bilder. 
Egentligen kan man blogga från mobilen men personligen tycker jag det är skönare frrån datorn. Hopps det blir bättre snart.  (null)

11
Elin

Åh så fin bild!! Kram

Svar: Tack! Kram
Enna Jamakosmanovic

Sarah

Det har varit jobbigt att komma in på era bloggar nu :/

Sv: Synd du inte kollar på Bonde söker fru för i år är jag med :)

Svar: Är det sant?! Men vad kul :)
Enna Jamakosmanovic

Sara Ekman

Mm, strulat för mig med!! Tycker också bättre om att blogga från datorn :)

Svar: Skönt att jag inte är den ända! :)
Enna Jamakosmanovic

NICOLE

Å så jobbigt det är när det krånglar :(

Netti Starby

Har också märkt att det strular och hoppas att det snart löser sig! Kramis

Svar: Ja, vi får hoppas! Kram
Enna Jamakosmanovic

Jessica Högberg

Men eller hur! Störigt när det inte funkar

Svar: Ja, verkligen!
Enna Jamakosmanovic

MartinaOlsson

sv; åh tack så mycket! :)

Matilda Berlin

Jag fattar verkligen inte hur det kan vara så svårt att ha bloggportaler som funkar. Tycker det konstant är krångel oavsett vilken portal men är på... Kram fina <3

Svar: Skönt att det inte bara är på denna portalen då :) Kram
Enna Jamakosmanovic

Dixi Wonderland

Jag har aldrig bloggat från mobilen under mina 14 år som bloggare :P Läser aldrig hellre bloggar via mobilen xD Call me old school haha.

Svar: Jag med! Läser bloggar på mobilen men det är mycket enklare att blogga från datorn :)
Enna Jamakosmanovic

Yasmine

Ja igår strulade det hur mycket som helst... Sjukt frustrerande! Jag bloggar enbart från datorn.

Svar: Bloggar också från datorn och det var då det var extra strul :/
Enna Jamakosmanovic

Pauline Hurtig

jag har också hadt sturl :( så söt bild!

Svar: Tack <3
Enna Jamakosmanovic