Lyx vs Budget

Har varit inne under en period och tänk om jeansklänningen hade varit någonting för mig, vet att många märken som Gant och Ralph Lauren gör olika varienter på den och om man hadehittat en riktigt bra dupe hade man kunnat få till en riktigt bra outfit. Hittade en riktigt fin variant på Bubbelroom, men jag tänker att H&M borde få in någon också när sommaren närmar sig. 
 
Tänker att det kan vara riktigt fint att styla med en tajt kavaj eller en skinnjacka i svart eller beiget. Sedan ett par espadrillos till skor. Vad tycker ni?Hur hade ni stylat den ?
 
                                                           LYX                                          VS                                              BUDGET
 
22
Amanda

Så fina!! 😊

Alice

Snygga båda två!

Therese

Så bra tips!

Dixi Wonderland

Vilket roligt inlägg :D

Carolina

Har en sambo som inte ens tillåter mig gå i jeanskjol så den där skulle vara förbjudet haha ^^, men annars var den snygg!

Celine

Älskar sånna här inlägg!

Yasmine

Jag har svårt att se den på mig själv, men jag hade nog tagit ljusa skor och accesoarer!

Alice

Verkligen fina, tror verkligen dessa kan bli supersnygga med lite styling! <3

Svar: Tror jag också verkligen <3
Enna Jamakosmanovic

Ida - foto & häst

Så snygg! :D

Hilma Eklund

Fiiiiina :D

Hanna

super bra inlägg, älskar jeans tyg !😍

Svar: Kul att du gillar det <3
Enna Jamakosmanovic

Angelica Wåhlin

Jag tycker ju att just jeansklänning är himla fint, men vet inte om jag velat lägga ett par tusen på en liksom ;)

Svar: Håller med dig :)
Enna Jamakosmanovic

blondina

va snygga :)

NICOLE

Så snyggt!

Johanna Utterberg

Va fin!! :)

Netti Starby

Det är så snyggt med jeansklänning och vilka fina! :-D Kramis

Emma Engström

Tycker det är så fint men vet inte hur jag hade sett ut i det! Tror dock du hade passat superbra i det :D <3

Svar: Tack! Har inte provat, men hittar jag en i butik som kommer jag definitivt att prova den <3
Enna Jamakosmanovic

Sara Ekman

Åh snygga <3

Carro

Den första var ju riktigt snygg! 😍

Sarah

Jag har några jeansklänningar som jag älskar :)

Pauline Hurtig

tror jag gilla budget mer :)

Linnéa

Ah, såååå snygga båda två, får gärna flytta hem till mig 🥰