My sunday!

 
Om ni frågar mig har jag haft en helt drömmig söndag. Som berättat var det födelsedags brunch för mig med kusinerna på Örenäs slott. De har en otroligt stor brunch buffe med olika bröd, pålägg, olika typer av kött och sallader. En av dem måste jag spara och laga själv, har två sallads recept jag är sugen på att göra. Sedan hade dem en härlig dessert buffe med inte bara pannkakor och våfflor, utan en massa olika små bakelser vilket var en anledning till att jag ville äta där. 
 
Lokalerna är helt fantastiska, man njuter verkligen av att sitta där och äta den goda maten. Att ha kusinerna som umgänge var ju inte heller fel. Vi gick runt slottet lite, fotade och bara njöt. Det är ju synd att man inte gör det här oftare, för det var verkligen hur mysigt som helst <3
 
Det här blev även dagens outift. Hur nöjd som helst och kände mig verkligen jättefin, det är ju den bästa känslan då vet man också att man har valt rätt ;)
 
 
18
Netti Starby

Åh vad gott det ser ut och snygg outfit! :-D Kramis

Emma Engströ

Brunchen lät ju minst sagt som en dröm, åh vad underbart! KRAM

Hilma Eklund

Vad mysigt! Och vilken snygg outfit :D <3

Linnéa

Sååå fina och goda bilder 🥰

Celine

Men lägg av vilket firande <33

Johanna

Så mysigt och så fina bilder

Carolina

Låter helt galet mysig söndag :D

Dixi Wonderland

Din blus är så fin :D

cecilia

wow fina bilder!<3

lindajanssons - fashion

Ser ut som en härlig dag och du är lika fin som alltid🕊

Svar: Tack vännen <3
Enna Jamakosmanovic

Cindy

Åå så sykt koselig!

Alice Lindström

Älskar din bluse!

Svar: Tack :)
Enna Jamakosmanovic

Matilda Berlin

Men alltså GUUU vad fantastiskt! Och GUUU vad fin du var (ÄR)!!! Kram hjärtat <3

Svar: TACK så mycket vännen <3
Enna Jamakosmanovic

Sarah

Så mysigt med brunch och på ett slott med :)

Svar: Verkligen ;)
Enna Jamakosmanovic

Yasmine

Vilket drömmigt ställe att äta brunch på! :D

Svar: Definitivt <3
Enna Jamakosmanovic

Hanna

Du är så fin<3

Svar: Tack <3
Enna Jamakosmanovic

Pauline Hurtig

vad mysigt och så fin outfit :D

Michelle Andersson

Älskar din outfit! :D