Gott nytt år och julklappar!

Gott nytt år på er! 
Hoppas ni får en härlig kväll och en bra start på 2021. Tänkter bara snabbt dela med mig av mina julklappar som jag fick iår. Man blir verkligen extra glad när man fått det man önskat sig. Nästa gång vi hörs kommer jag dela med mig av ett härlig samarbete och det blir även en giveaway, och det vill ni inte missa!!
Vi två stycken Megan Hess böcker som jag älskar att bläddra i, sen fick jag även Sophie KInsellas senaste bok. Ska bli så kul att börja läsa din. Mitt favorit nagellack från O.P.I var också ett av paketen. 
Man blir alltid glad för lite Rituals produkter, en kroppsolja och doftpinnar. De kommer passa så fint in i mitt rum. 
Slutligen fick jag en jättefin pyjamas och ett par mysiga strumpor som jag velat ha länge faktiskt. Och ett jättefint datorfodral. 
jul2020 - julklappar - julklappstips
23
Netti Starby

Vilka fina julklappar du fick och gott nytt år! Kramis <3

Svar: Kram!
Enna Jamakosmanovic

Anna

Fina julklappar!
Kinsellas böcker är ju så mysiga!

Svar: Man blir så glad av dem :)
Enna Jamakosmanovic

Heléna

Så fina julklappar! Gott slut och Gott nytt år fina du! Kramar 💖💖💖

Svar: Tack detsamma!
Enna Jamakosmanovic

Linnéa

Åh, sååå fina klappar ❤️ Ha en underbar nyårsafton ⭐️

Svar: Tack detsamma!
Enna Jamakosmanovic

Emelie Andersson

Så fina julklappar och gott nytt år fina du ✨❤️

Svar: Tack detsamma <3
Enna Jamakosmanovic

Caroline

Superfina julklappar! Gott nytt år <3

Caroline

Superfina julklappar! Gott nytt år <3

Svar: Tack detsamma!
Enna Jamakosmanovic

Hilma

Åh vilka fina grejer! Älskar Sophie Kinsellas böcker :D

Svar: Man blir så glad när man läser dem :)
Enna Jamakosmanovic

Beatrice

Vilka underbara julklappar!! Som du säger blir man verkligen så glad av produkter ifrån rituals! 🥰 Gott nytt år finis!

Svar: Oooo...ja, verkligen :) Tack detsamma!
Enna Jamakosmanovic

Pauline

fina klappar :D

Ida

Men så fina julklappar!! :D

Annie

Så fina presenter! Man blir så glad av att få rituals:)
God fortsättning<3

Svar: Eller hur! Tack detsamma:)
Enna Jamakosmanovic

johanna

Åh vilka fina presenter <3

Therese

Vilka härliga julklappar, gott nytt år!

Svar: Tack detsamma!
Enna Jamakosmanovic

Sara Ekman

Så fina klappar <3

Malin

Åh så fina julklappar ❤️

Carro

Vilka fina julklappar du fick och hoppas du hade en mysig nyårsafton igår! 🥰

Svar: Tack detsamma :)
Enna Jamakosmanovic

cecilia

Men så fint!! :) Älskar ritualsprodukter!! :)<3

Svar: Jag med!
Enna Jamakosmanovic

ullie

älskar mys pyjamas som man kan gå i o mysa
jätte fina klappar

va roligt me tävling kram o god fortsättning kram

Svar: Eller hur :)
Enna Jamakosmanovic

Julia Svensson

åh så fina julklappar!!

Alice

Åh, pyjamasen ser ju supermysig ut! ^^

Svar: Älskar den :)
Enna Jamakosmanovic

Jasmine

Fina julklappar. :)
Gott nytt år!

Svar: Tack för kommentaren till inlägget om första julen med lillprinsen.

Kram

Svar: Tack! Och gott nytt år på er med :)
Enna Jamakosmanovic

Terese

Så kul att du fick så fina julklappar som du också önskade dig!
God fortsättning,
Kramis

Svar: Tack detsamma! :)
Enna Jamakosmanovic