Caroline Svedbom och Thomas Sabo

Förutom de fina sakerna jag visade i förra inlägg fick jag även två otroligt fina smycken i födelsedagspresent. Jag fick ett otroligt fint halsband från Caroline Svedbom och en ring från Thomas Sabo, både kommer passar perfekt in i min smyckeskollektion. 
Innehåller annonslänkar för Jewelrybox
Ring Thomas Sabo Halsband Caroline Svedbom
Jag har länge velat kompletera min vardagliga smyckeslook, även fast jag skiftar mellan olika smycken, har jag några som användas dagligen. Ett halsband va det enda som fattades. Min klocka som jag har är guld och silverfärdag så jag ville ha något halsband som kompleterade det. Av den anledningen önskade jag mig detta. Det som är perfekt med halsband är ju att jag kan ändra bandet, ibland kan jag göra på en mer silvrig look och ibland en guldig. 
Det andra smycket jag fick va den här ringen från Thomas Sabo. Det är verkligen ett favorit märke hos mig eftersom jag har ett par smycken därifrån. Denna ringen är en perfekt statement ring, vilket jag älskar att ha. 
 
 
26
Alice

Verkligen riktigt vackra smycken! <3

T'

Wow SÅ galet fina!

Sussi

Så fina smycken! :)

Sara Ekman

Så vackra <3 älskar Caroline Svedboms smycken <3

Svar: Det har jag märkt ;) <3
Enna Jamakosmanovic

Linnéa

Ah, såååå magiskt fina smycken 😍😍😍

johanna

Men åh vad fina <3

Carolina

Så fina och vad härligt att bli nöjd över fina smycken! :D

Netti Starby

Men åh vilka fina smycken du fick i födelsedagspresent. Kramis <3

Svar: Tack <3
Enna Jamakosmanovic

Caroline

Thomas Sabo är min favoritdesigner när det kommer till smycken <3

Svar: Mitt med :)
Enna Jamakosmanovic

Malin

Sååååå galet fina smycken ❤️ Kram

Svar: <3
Enna Jamakosmanovic

Ebba

Så fina, enklar enkla men så snygga smycken!!

Svar: Eller hur!
Enna Jamakosmanovic

Annie

Så vackra smycken! och fina blommor med :) *ler*

Svar: Tack :)
Enna Jamakosmanovic

Hilma

Så himla vackra smycken! <3

Svar: Tack <3
Enna Jamakosmanovic

Carro

Åh vad fint halsbandet var! 🥰

Svar: Tack 3
Enna Jamakosmanovic

Ullie

Ja men åh va fint . Om ja glömt säga grattis säger ja igen grattis

Svar: Tack :)
Enna Jamakosmanovic

Ullie

Ja men åh va fint . Om ja glömt säga grattis säger ja igen grattis

Ariel C

Så fine 😍

lisa

Vilka fina smycken :) Kram

sara

Men så fina smycken :)

Tina

Men vad fint halsband och så fin ring!😍❤️ Förstår att du blev så nöjd!! Ääälskar ringen! Hoppas du får en fantastisk skärtorsdag, lram! ❤️

Svar: Tack! Glad påsk :) <3 Kram
Enna Jamakosmanovic

dixiwonderland.com

Halsbandet var jätte fint :D

Ida

Nej men åh så vackert! Älskar guld :D

Svar: Tack <3
Enna Jamakosmanovic

Anonym

sv: superbra serie :D

vackert :D

Josefin

WOW WOW WOW SÅ SNYGGT!!! 🤩

Svar: Tack!
Enna Jamakosmanovic

https://siliiins.blogg.se/

Jättefina!! :)

Annika

Så vackra blommor och fina saker du fick. Grattis i efterskott.

Svar: Tack!
Enna Jamakosmanovic