Modetrender för hösten 2022

Om cowboy boots, stora, oversize kavajer och korta kjolar är någonting du gillar? Gissa om du kommer vara trendig denna höst. I dagen inlägg listar jag 7 av höstens modetrender som man kunnat se på runwayen. Min stil är inte jättetrendig, så än så länge är det ingen av dessa trender jag föredrar, vilken gillar ni?

11
Linnéa

Sååå snyggt, många plagg som faller mig i smaken ❤️💫

Svar: Vad kul att höra <3
Enna

ullie

åhh massa fint många man kan se sej själv i
ha en trevlig helg

Svar: Men vad kul :)
Enna

C

Är såååå taggad inför modeveckorna nu när vi får se mer av dessa trender!! Den enda jag inte är helt såld på är minikjolen och de superhöga bootsen

Svar: Håller helt med dig <3
Enna

Annie

Så kul med lite tips! :)
Ha en fin helg :)

Svar: Tack detsamma :)
Enna

Netti Starby

Vad kul med trender och jag gillar oversize. Kramis <3

Svar: Kram!
Enna

Thereselinneaa

Så bra tips! 😊

Svar: Kul du gillar inlägget <3
Enna

Ida

Skippar både höga boots och kort kjol tror jag, men älskar mörkgrönt och kostym!

Svar: Visst är mörkgrönts så härligt ?!
Enna

Malin

Så kul!! Jag ääälskar oversized kavajer så den trenden hakar jag gärna på!! :) ❤️

Svar: Men vad kul <3
Enna

johanna

Dessa tipsen var ju perfekt nu när man ska börja titta på höstgarderoben <3

Svar: Vad kul att du gillar inlägget :)
Enna

Alice

Snyggt, snyggt! Jag är mer för långa kjolar än korta kjolar, cowboy-bootsen har jag inte riktigt någon åsikt om än, haha, men tycker thigh high-stövlar är väldigt snygga! Kavaj och kostym tycker jag också om väldigt mycket! <3

Svar: Håller nog helt klart med dig :)
Enna

Pauline Hurtig

lite mörkgrönt har jag och kommer nog ha i höst :)

Svar: Men ja! Det är ju så fint!
Enna