Queen B or as a lot of us would say, the queen of headbands!

Många håller nog med mig när jag säger att Blair Waldorf är den stora inspirationen för hårband och varje gång jag kollar om serien så fastnar jag för hårbanden. Det är då jag börjar använda mina och vill köpa nya. 
Jag tycker verkligen att en håraccessoar kan ändra och ge outfit någonting extra. Ibland vill man kanske inte ha smycken som gör det lilla extra då kan ett diadem, hårklämma eller scrunchie göra skillnad. 
Självklart beroende på vad för stil man har kan mar anpassa håraccessoaren till sin egna stil. Har man en tuffare stil, kan det vara häftigt med svarta kristaller på diademet. Till skillnad från någon med en romantisk stil då pärlor passar bättre. Är man mer klassisk och elegant i sin til kan det vara fint att ha en rosett antingen som klämma eller på diademet. 
Här är några diadem som ligger på önskelistan :) 
Vad är er favorit håraccessoar ?
 
 
28
cassandra gigel

så fina diadem :)

Anonym

Håller verkligen med dig med det där om Blair och hårband!!

Svar: Vad kul!
Enna Jamakosmanovic

Malin Svensson

Sååå himla fina!! Har försökt att ha olika sorters hårband men får alltid panik över att jag inte passar i det haha ❤️ Kram

Svar: Hahaha...vad tråkigt <3
Enna Jamakosmanovic

Emma Engström

Håraccessoarer är verkligen hur fint som helst men passar inte alls lika bra i det som du, önskar dock haha! Stor kram <3

Svar: Hahaha...det tror jag du gör, bara du hittar en som passar dig perfekt! kram
Enna Jamakosmanovic

Lisa

Jag tycker det är så fint med hårband. Dom där var jättesnygga, speciellt den rosa :)

Kram

Jasmine

Jag håller med om att hårband och diadem är fina håraccessoarer.

(Sent) Svar: Tack för din kommentar!

Kram

Dixiwonderland.com

Jag tycker det är så fint att använda diadem i håret :D

Svar: Visst är det :)
Enna Jamakosmanovic

https://siliiins.blogg.se/

Så fint!! :)

ajlimullersandvik.blogg.se

Jag använder mycket hårband, och jag tror faktiskt att det var efter Blair Waldorf hamnade på min radar :)

Svar: Hahaha...som för många av oss andra Gossip Girl fans :)
Enna Jamakosmanovic

MK

Så mange fine hårbånd :) Det er faktisk noe jeg aldri bruker, men jeg er veldig enig i at det pynter opp et antrekk, og det finnes jo så mange fine :)

Svar: Eller hur :)
Enna Jamakosmanovic

Heléna

Så fina! Jag använder sällan diadem och hårband, men tycker det är jättesnyggt ändå på andra 😊 Kram 💖

Svar: Kram
Enna Jamakosmanovic

Carro

älskar!! var kommer det svarta du håller i från? :)

Svar: Det svarta kommer från Glitter :)
Enna Jamakosmanovic

Karina

Det er så fint med hårbånd :) Ha en fin kveld <3

Svar: Eller hur :)
Enna Jamakosmanovic

hanna

Har en massa diadem jag med! Älskar de 😍

Svar: Vad kul :)
Enna Jamakosmanovic

Ullie

för gammal för sånt där . men snyggt på andra så är det alltid du är jätte fin o passar i sånt

Svar: Hahaha..jag förstår ;)
Enna Jamakosmanovic

elin

Diadem är det bästa!<3

Svar: Eller hur!
Enna Jamakosmanovic

Netti Starby

Vilka fina diadem du har och du passar verkligen i det. :-D Kramis

Svar: Tack! Kram
Enna Jamakosmanovic

Annie

Så fint! Har hur många som hellst här hemma ;) *leer*

Pauline Hurtig

så fint! önskade att jag passade i diadem

Amanda (Swedish Passport)

Jag har verkligen återupptäckt diademet de senaste åren, världens bästa grej för mig som gillar att ha utsläppt hår men inte står ut med att få håret i ansiktet, haha ;)

Svar: Men vad kul!!
Enna Jamakosmanovic

Linnea Kinis

Jag kör mest utbakade flätor i luggen och vanlig hästsvans när jag ska ha uppsatt. :)

Svar: Flätor är ju så fint!!
Enna Jamakosmanovic

Fotograf - FuckCancer - Tessie

Super fina! :)
Sv: Tack för din kommentar. Det är tufft, men man får ta en dag i taget. <3 Kram

Carro

Så fint och älskar Gossip Girl! 😍

Svar: Kul!
Enna Jamakosmanovic

Louise

Så himla fina! :)

Josäfin Andersson

tycker det är såååå fint med hårband men passar VERKLIGEN inte i det själv hahaha ):

Svar: Vad tråkigt! Du har kanske inte hittat rätt än :)
Enna Jamakosmanovic

Celine

Åh jag har den med pärlor! Tycker den är så fin!

Svar: Visst är den!!
Enna Jamakosmanovic

Flisan

sv: ja den e superbra :D

fina :)

Yasmine

Jag gillar diadem och andra hårsmycken. Men har blivit så dålig på att använda det. Skärpning på det känner jag! Kram

Svar: Då tycker jag du ska börja igen :) Kram
Enna Jamakosmanovic