Your wish is my command!

Maj månad firades in med en otroligt god frukost och jag va mätt nästan hela dagen. Den firades även in med klassen, då vi hade mösspåtagning tillsammans.Vi var några som spelade bowling och sen gick och åt på restaurang. En härlig kväll och ännu ett minne som skapats. 
Den ända outfiten som jag bär nu när jag har distansundervisning är träningstights och hoodie det ändra jag har på mig. Vi hade däremot en redovisning i psykologi, så kände att jag fick piffa upp mig lite i alla fall om ni alla skulle få se mig..hahaha.
Det här är en bild från i tisdags. Jag började 8.30 och hade först psykologi, då hade vi redovisning om någon psykisk sjukdom som vi valt. Affärsjuridik stod näst på schema och vi arbetade med övningsuppgifter som handlade om immaterialrätt. De två sista lektionerna va svenska och då jobbar vi med svensk språkhistoria. Sista lektionen var engelska och då skrev jag på mitt arbete om apartheid och dess konsekvenser. 
 Här om kvällen kände jag sånt sug efter att få klä upp mig fint och det händer inte länger pga omständigheterna. Jag hittade ett par outfits som jag bara älskade och så försökte jag återskapa dem med mina egna kläder. I den stunden märkte jag hur mycket kläder får mig att må bra och att den här stunden innan jag ska till skolan betyder mycket för mig eller när jag ska på fika. Att få klä mig fint är någonting som boostar mig och mitt mående.
 
Utöver skolan, som tar upp en stor del av dagen, har jag kunnat vara väldigt mycket kreativ. På kvällarna fått in en rutin att göra någonting kreativt som inte har med skrämen att göra. Jag har börjat rita mycket mer, målat, gjort scrapbooking och börjat skriva. 
Idag träffade jag min faster och vi tog en lång promenad i stan. En väldigt mysig stund och kul att få prata om vad som hänt på senaste. 
 
Den här outfiten har varit min go-to outfit den senaste tiden. De gångerna jag har varit ute har jag kört på jeans, vit tjocktröja, sneakers och min cape. Capen får mig verkligen att känna mig fin och uppklädd.
helg - helg i bilder - life - min vecka - min vecka i bilder - vardag - vardagsglädje - vardagsinlägg
27
Netti Starby

Vad roligt att du hade mösspåtagning med klassen och vilka snygga outfits! :-D Kramis

Svar: Tack! Kram
Enna Jamakosmanovic

Pauline Hurtig

så roligt inlägg :D

Ullie

nytt med mösspåtagning ? kommer a konstigt när inga direkta skolaslutningar är i år

roligt inlägg o du är alltid fin <3

Svar: Det vet jag faktiskt inte..hahah:)
Enna Jamakosmanovic

Johanna Utterberg

Haha, jag går också jämt i träningstights och hoodie här hemma ;) Så skönt ju! Önskar jag orkade lägga tid och energi på outfits men har noll stil så är ju så basic :)

Marie

Snygga outfits och jag är också sådan, gillar att sminka upp mig och klä mig fint, det saknar man lite nu då,

elin

Snygga outfits! <3

Heléna

Så mysigt med mösspåtagningen - minns fortfarande min 😍
Jättefina bilder på dig! Hoppas du har fått en fin start på veckan! Stor kram 💖

Svar: Vad kul att du fortfarande kommer ihåg din <3
Enna Jamakosmanovic

Hanna

Super fina outfit! 😃

MK

Så fin start på mai-måned, og NAM, den maten så utrolig god ut :) Og kjempefine antrekk, som alltid :)

Carro

Mysigt med lite studentfirande som mösspåtagning och skönt att få klä upp sig ibland 😍

Svar: Ja. Kram
Enna Jamakosmanovic

Beatrice Jakobsson

Tycker det lät som en skön outfits för distanslektioner! 😍 Härligt med lite firande och så fina bilder!

Svar: Ja! Kram❤️
Enna Jamakosmanovic

Emma Engström

Att få piffa upp sig i de här tiderna tror jag förgyller dagen så mycket, du är SÅ fin!! Blev också så sugen på bowling haha, mysigaste ju :D KRAM <3

Svar: Visst gör det!
Enna Jamakosmanovic

Malin Svensson

Åhhh men så underbart att du börjat vara kreativ så!! Igår satt jag faktiskt och funderade på om jag ska köpa hem lite målargrejer, ser så kul ut när andra gör det ❤️ Stor kram ❤️

Svar: Det tycker jag verkligen du borde göra! <3
Enna Jamakosmanovic

Lisa

Vad roligt med mösspåtagning. Jag trodde det var inställt överallt :)
Fina outfits ! :)

Ha en fin tisdag kram <3

Svar: Vi som klass bestämde! Men alla saker som planeras med skolan är inställda :)
Enna Jamakosmanovic

Emelie Andersson

Så fin start på månaden! 😍 och vad fin du är! Vad roligt med mösspåtagning!

Svar: Ja, verkligen!
Enna Jamakosmanovic

Louise

Åh så fin! :D

Malin Tarvainen

Vilket mysigt inlägg! Så himla härligt att få se att du börjat blivit mer kreativ.
Kram

ajlimullersandvik.blogg.se

Skulle du kunna visa dina scrapbooks och teckningar tro? :D Det vore väldigt trevligt att få se :)

Svar: Det kommer ett inlägg om mina scrapbooks :)
Enna Jamakosmanovic

Celine

Underbart ändå att få utlopp för kreativiteten sådär! Jag känner typ att jag blivit mindre kreativ sedan allt detta startade :(

Svar: Vad tråkigt! Hoppas det vänder snart :)
Enna Jamakosmanovic

Yasmine

Så kul att detta ändå lett till att du blivit mer kreativ! Kram

Svar: Ja, verkligen!
Enna Jamakosmanovic

Hilma Eklund

Sååå fina outfits verkligen! 😍 kläder är verkligen helt underbart kul och det hjälper i dom mest tuffa perioder ❤️ Hoppas du får en fin kväll, kram!!

Svar: Tack!
Enna Jamakosmanovic

Annie

Så mysiga bilder! :)

cassandra gigel

åh så gott :D

Linnea Kinis

Åh vilken snygg outfit! :) den med kjolen

Svar: Tack! Min favorit :)
Enna Jamakosmanovic

Flisan

Mysigt och fin outfit :D

My Nordqvist

Vad härligt att ni gjorde en egen mösspåtagning!! Tycker så synd om er som tar studenten nu så blir så glad när ni tar eget initiativ för att göra det så bra som möjligt!!!! :D

Svar: Känner att vi ändå gör det bästa av det :)
Enna Jamakosmanovic

Elin

Så mysigt inlägg! Hoppas du får en fantastisk dag vännen <3

Svar: Tack detsamma!!
Enna Jamakosmanovic