5 ways to style the twilly in

I samarbete med Yebo design
Jag har fått hem den här otroligt fina twillyn i 100% silke från Yebo design, för att visa er 5 olika sätt att styla den på, ur ett elgant och klassisk perspektiv. En twilly är tillskilnad från en sjal mindre och smalar, vilket skulle jag säga gör den enklare att bära. 
 
Yebo desing drivs av en fantastisk kvinna som har dedikerat sitt företag åt att stöta små kvinnliga företag i Sydafrika. När man får hem sin twilly får man också veta vem som designat den, så vet man exakt vilken kvinna man stöttat genom sitt köp. 
Runt handtaget
De väskor som har en så kallad "top-handle" är perfekta för att vira en twilly runt. Å ena sidan är det snyggt och det ger väskan en ny look. Å andra sidan skyddar den faktiskt handtaget. Många som köper dyra väskor som Hermes, brukar skydda handtagen med en twilly. 
 Hårband
Jag älskar diadem i håret och twillyn är ett annat sätt att få den looken på. Antingen kan man knyta så att man har en rosett på huvudet eller vänder man på den och en del av twillyn syns under håret. 
 En rosett
Ett annat sätt att styla väskan på är genom att knyta twillyn iform av en rosett vid sidan av väskan. Tänker att det är ett sätt att få den att se mer femninin ut. 
Runt midjan
Självklart beror det på hur stor twillyn eller sjalen är, men ett fint och annorlunda sätt att bära den på är genom att knyta den runt midjan som ett bälte. Antingen som jag gjort till ett par kostymbyxor eller en plisserad kjol, jeanskjol eller klänning för att bryta av det lite. 
 Hästsvans
Slutligen skulle jag tipsa om att knyta twillyn runt hästsvansen. Det går att knyta den iform av en rosett alternativt låta den bara hänga snyggt. Måste erkänna att denna va min favorit speciellt med lockigt hår. 
 
Min twilly som jag har hittar ni här!
 
20
Netti Starby

Åh vilken fin och just denna har jag också spanat in. Kramis <3

Svar: Men ooo vad kul att höra! Kram
Enna Jamakosmanovic

Linnéa

Sååå snyggt... brukar oftast ha mina i håret ❤️⭐️

Svar: Men vad underbart!
Enna Jamakosmanovic

ullie

ja många har i håret det är så fint . det finaste tycker ja kram

johanna

Alltid så sjukt kul när man kan använda något till flera saker <3

https://siliiins.blogg.se/

Men så kul med något man kan använda på olika sätt :)

Malin

Sååå fint och älskar alla sätten!! Blir så inspirerad ❤️ kram

Svar: Men tack <3
Enna Jamakosmanovic

lisa

Vilken fin twilly :) Jättefint stylat också <3

Svar: Tack :)
Enna Jamakosmanovic

Caroline

så påhittigt! :D

Carro

Så fint och så kul att kunna använda den på flera sätt! 🥰

Svar: Eller hur?!
Enna Jamakosmanovic

petra

perfekt att kunna variera på flera olika sätt , snyggt i håret , kram

Svar: Visst är det?!
Enna Jamakosmanovic

Tina

Men så bra tips! Den passade verkligen bra på alla olika sätten, den var superfin! Ha en fantastisk helg nu fina du, kram<3

Svar: Ja, men verkligen :)
Enna Jamakosmanovic

Nicole

Jag älskar att ha scarf i håret, vad fint! :)

Svar: Så fint!
Enna Jamakosmanovic

Annika

Oj så fin scarf. Fint att även kunna ha den runt midjan.

Sussi

Så fint med alla varianter :)

Svar: Eller hur :)
Enna Jamakosmanovic

Celine

Så kreativt! Älskar!

Svar: Tack!
Enna Jamakosmanovic

Jasmine

Vilka bra och snygga tips du kommer med!

(Sent) Svar: Tack för att du tog dig tid att läsa inlägget och lämna en kommentar.

Kram

Jasmine

Vilka bra och snygga tips du kommer med!

(Sent) Svar: Tack för att du tog dig tid att läsa inlägget och lämna en kommentar.

Kram

Julia Svensson

Åh så snyggt!!

Flisan

Smart ju :D

Annie

Kunde tyvärr inte kommentera på inlägget ovan, dök inte upp nån kommentars-ruta men fina tips du har! :)