July favorites

 
 
Ska jag vara ärlig vet jag inte när jag gjorde ett sådan här inlägg sist.Men det är svårt när man går i skolan,har svårt för att hitta mina favoriter då det brukar oftast vara samma saker som jag använder.
Vad har varit era favoriter?
 
Beauty
 
HAHAH...när jag ser bilden framför mig ser jag att hälften av produkterna kommer från The Body Shop ;)
 
1: Fot fil från The Body Shop
Köpte denna för någon vecka sen och har använt den bara två gången,men jag älskar den redan! Den filar jättebra,jag har använt olika filer men den här har varit bästa för mig. Ett plus är att den har så fina färger ;)
 
2: Body butter MANGO från The Body Shop
Jag gillar krämer som är mer rinniga även de som är fasta.Jag känner att jag inte kan smörja mig ordentligt med fasta krämer. Men den här krämenär rinnig och luktar gott. Jag har både gelen,scrubben och krämen från samma serie. 
 
3: Essie nagellack i färgen BALLET SLIPPERS
HÄR kan ni se hur den ser ut på naglarna.
Tyckte färgen var så fin så jag har haft den på naglarna minst två gånger denna månaden. Jag älskar ljusa fina rosa nyanser har många ut av dem och kommer aldrig kunna ha för många. 
 
4: Daxxin Shampoo från Apoteket
Jag har haft stora problem med mjäll ett långt tag nu och har provat nästan alla shampoo som finns ute på marknaden. Har inte hittat en ända som har funkat förutom den här.  Jag har den även i balsam som ni kan hitta HÄR.
 
5: Essence glossy kiss
När jag först fick den trodde jag att den skulle ha förmycket glitter men NEJ,den hade perfekt mycket med glans. Tycker den har varit så fin på läpparna nu när solen har varit framme. 
 
6: Mango scrub
OH min hud har varit så len efter att jag har börjat använda den här scrubben. Det har känts så lyxigt när jag har använt scrubben i duschen. 
 
Fashion
 
1: Väska från Gina Tricot
Liknande finns HÄR och HÄR
 
När jag går i skolan så har jag två stycken väskor som jag använder men under den perioden hinner jag inte använda mina andra väskor. Så nu under sommaren har jag använt mina andra väskor speceillt,den här.Jag älskar den här väskan det är min favorit,speciellt för att den liknar en Chanel Boy bag :)
 
2: Solglasögon från Indiska
Jag har flera olika par solglasögon,men dessa har jag använt mest under hela sommaren. De är enkla och de är lätta att para ihop med de flesta outfits. För mig är de inte riktigt eleganta som mina andra glasögon men dessa är perfekta för mina mer "lediga" outfits.
 
3: Off shoulder blus
Ni kan se hur den ser ut på HÄR
Trodde aldrig att jag skulle gilla denna typ av tröja,men jag älskar den. Den här tröjan har jag använt mest under denna månaden. Den är min stil,romantisk och elegant plus att färgen är jättefin. 
 
Övrigt
 
1:Pennor från Akademibokhandeln
Jag har ritat så mycket på sistonde,har tyckt att det har varit så kuloch jag har haft inpsirationen och tiden för det. Pennorna som är med på bilden är de pennornar som jag använder. Tänkte fixa ett inlägg med lite bilder på mina ritningar. Är det någonting ni had evelat se?!
 
2: Sony A 5000
Min älskade kamera! Har använt den så mycket under sommaren,det har varit så roligt att fota och bli fotad. Speciellt mina outfits bilder. 
 
3: Tidningar
Det har varit så mysigt att läsa tidningar i trädgården  i får gunga. SÅ MYSIGT! Tidningarna som jag har läst mest är CHIC,ELLE,PLAZA och Solo. Solo har jättebra artiklar om bloggare. 
 
 
favoriter - favorites - juli - julifavoriter - julyfavorites