NEJ!

Jag kan inte förstå att det är den 1 oktober imorgon! Jag har märkt att jag har börjat bli stressad över detta,att dagarna går så snabbt. Är det ett tecken på att man har växt upp? 
Jag älskar sommartiden speciellt för att man slipper ha jacka och man kan ha mycket finare skor. Fast ibland kan det vara skönt med höst. Tända ljus,fina färger på träden,mysiga kvällar och mysiga promenader med Lexie. 
 
Här kommer mina favoriter från september,vi har ju haft solen med oss ett bra tag så det uppskattar jag. 
 
 
 
En sak som jag inte fotade var mina glittriga espadrillos som har varit STORA favroiter denna månaden.En annan mode relaterad sak är DENNA blusen. Har haft den så mycket på mig att jag nästan har förbjudit mig själv att bära den mer denna månaden,men imorgon är det ju en ny månad ;)
 
Varje kväll har jag använt denna handkrämen och den luktar så gott,så det har varit en stor favorit också. En annan sak är läppbalsamet från Nivea. Jag brukar applicera den varje kväll precis innan jag lägger mig och detta är helt fantastiskt,jag känner fortfarande på morgonen att mina läppar är oterfuktade. Ett stort plus är att den luktar så gott. 
 
När jag inte har för många finnar eller svarta ringar (chanel bags under my eyes) under ögonen så har jag faktiskt bara använt mig av en blush och mascara. Dessa två makeup produkter som ni ser på bilden har jag använt mest.
 
Sedan måste jag ju också nämna boken jag fick hem nu i veckan. Har redan hunnit läsa ett par sidor och detta är en perfekt bok för mig. 
favoriter