Istället för årsresume, del 2!

 
 Juli 
Även fast dessa byxor inte kom till lika mycket användning som jag hade velat, älskar jag de ändå. De var perfekta i längden och materialet var perfekt. Lika perfekt som dessa bilder. Älskar hur byxorna och färgen på huset passar. 
 
Augusti
Ni måste hålla med att det här är en av de finaste outfits bilderna jag någonsin tagit! 
Outfiten är lika perfekt som omgivningen.
 
September
Ny kavaj, ny väska och nya solglasögon gjorden den här outfiten helt fantastisk.
 
Oktober
För att vara en helt svart outfit måste jag säga att jag gillar den verkligen. Tror verkligen att den broderade applikationen gör skillnad. 
 
November
Äntligen kom de vita byxorna till användning!
 
December
Den här klänningen hade jag längtat efter att få stylia och få bära, så självklart fick det bli december månadens bästa outfit. 
 
 
 
 
fashion - nytt år - outfit resume - årsresume