November favorites!

 
Jag har två stycken vinter favoriter, min nya gråa scarf med pärlor och en gamal vit mössa som jag inte använt på flera år. Tycker verkligen att den vita mössan piggar upp en outfit. Scarfen har jag använt nästan varje dag. Den är så tjock, mysig och den håller mig verkligen varm. Hade den däremot inte haft pärlorna hade scarfen inte varit lika romantisk och modern. 
 
Sedan har vi mina mörk blåa jenas som jag tror kommer från Vero Moda. När jag väl köpte dem använde jag dem välidgt mycket men sedan hamnar man i sina rutiner och använder svarta jeans varje dag. Har däremot använt dessa jeans mycket mer dena månaden än vad jag brukar annars. Tycker att de har givit en vanlig/hel svart outfit lite mer kontrast eftersom även fast jeansen är mörka är de inte lika mörka som ett par svarta jeans. 
 
Nästa favorit är den här ögonbryns gelen från Benefit. Jag brukar aldrig göra mina ögonbryn för jag har aldrig känt behovet av det. Testade däremot denna gelen för några veckor sedan och jag gillade hur det såg ut. Det tog ett tag att vänja sig vid det men ibland när jag vill känna mig lite finare eller inte har för mycket smink kan det vara bra att fixa brynen lite. 
 
Till slut har vi mina nya öronhängen som jag har velat ha länge. Jag tycker att de kan göra en tråkig och basic outfit så mycket mer elegant och uppklädd. Det var just därför jag köpte dem.
 
favoriter - favorites
1
Josefin

Jättefint, gillar speciellt örhängena! :)

Svar: Visst är det ✨✨
Enna Jamakosmanovic