The red beret!

Det här bli kanske den sista outfiten för det här året, vi får se om jag klämmer in en till men kommer defintivt få starta en ny kategori för att kunna fylla nästa år med en massa härliga outfits. 
Hade ni velat ha en outfit resume som jag gjorde förra året?
Det har inte varit en stor blogg paus men för mig känns det som en lång tid sedan jag bloggade. Anledningen till det vet jag själv inte , dagarna har flygit förbi samtidigt som jag inte gjort något speciellt sedan har jag de senaste två dagarna känt mig lite nere. Jag vet själv inte helt och hållet varför, vet defintivt vissa saker som har påverkat det måeendet samtidigt som jag inte vet. 
Hur som helst, tänkte jag i detta inlägget dela med mig av en outfit eftersom det är ett av mina favorit inlägg att göra. Den här capen var en otroligt stor favorit under hösten och jag lova att det kommer den att fortsätta vara direkt när det blir lite varmare. Känns som att fuskpälskragen gör den mer elegant men tar man av den, kan man använda capen till vardag också vilket jag defintivt gör. 
 
 
blogg.se outfit - dagens outfit - mode outfits - ootd - outfit - outfit details - outfit inspo - outfitpost
27
Sofija

Så snygg cape!<3

ullie

rött är julen färg fint
alltid kul md outfits
ha en fin fortsättning o trevlig helg kram

Heléna

Jättesnygga bilder på dig och fin outfit! Tråkigt att du har känt dig nere, hoppas det är bättre nu <3 Kram

Svar: Tack! Kram
Enna Jamakosmanovic

Netti Starby

Jättefin outfit verkligen :-D Kramis

Sarah

Jag älskar blommor :)

Matilda Berlin

Vet du att jag faktiskt har köpt en basker tack vare dig?? Du är sååå fin i det ju, så jag kände att det måste jag också ha, hihih! Kram finaste <3

Svar: Skojar du?! Nämen åh så glad jag blir<3 <3
Enna Jamakosmanovic

Celine

Du har ju alltid de finaste kläderna! Älskar dina outfits!

Svar: Tack <3
Enna Jamakosmanovic

Linnéa

Den är sååå snygg, o baskern likaså 😊

ajlimullersandvik.blogg.se

Superdupersnyggt, som vanligt :D Jag ska börja lägga upp outfitbilder också, det är så kul att se :D :D

Svar: Tack! Vad kul, det tycker jag du borde göra :)
Enna Jamakosmanovic

Sara Ekman

Åh så fin outfit! :) Hade varit kul med en resumé av 2018 :)

Svar: Självklart, det fixar vi :)
Enna Jamakosmanovic

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vilken härlig outfits med svart och sen en färgklick!! Snyggt!

Carro

Fina du! 😍

Pauline Hurtig

så söt basker :)

Alice

oh så snyggt!

Alice

oh så snyggt!

Johanna

Fin outfit! :)

Inget kul och känna sig nere, men ibland gör man det :)

Yasmine

Du verkligen så fina outfits! En stor inspiration : D En resumé vore jättekul att läsa :) Kram

Svar: Reumen är på ingång :) Kram
Enna Jamakosmanovic

Carolina

Tjusig outfit! Alltid roligt att få lite tips och inspiration :D

Svar: Kul att du gillar det :)
Enna Jamakosmanovic

NICOLE

Så fint med lite färg sådär :) och vad tråkigt att du inte varit helt hundra. Hoppas det är på väg tillbaka nu

Svar: Tack, det går mot det bättre :)
Enna Jamakosmanovic

Johanna Utterberg

Så fin outfit! :)

sarah

fina bilder

Jessica Högberg

men ja, du har så mycket fina outfits!!

Svar: Tack vännen :)
Enna Jamakosmanovic

Tina

Jättefin outfit! Jag vill absolut se ett inlägg med outfits! 😍 tråkigt att du känner dig nere, hoppas den känslan försvinner fina du!😊

Svar: Tack så mycket :)<3
Enna Jamakosmanovic

Linda

Klockren outfit, så himla fin är du!
Svar: Gott Nytt år finaste du! Hoppas ni får ett bra nyår..

Svar: Tack så mycket :)
Enna Jamakosmanovic

Flisan

sv: vad kul att du gillade inlägget :D

snyggt :D

Veronica Pettersson - Mode och Livsstil

Fina bilder :)

Anonym

Såå fin du är! :D