Planera för din lycka!

Jag är den typen av person som fastnar för olika typer av anteckningsblock hur enkelt som helst. Anledningen till det tror jag är främst för att jag tycker det är kul när man får vara kreativ och samtidigt skriva för hand. 
I veckan hittade jag den här boken som heter "Planera för din lycka". Började blädra i den och som ni ser fastnade jag för den. Förutom att det är en daglig kalender finns det en massa andra härliga detaljer med boken.
 
Först och främst är det en kalender med daglig planering, du kan med andra ord göra dagliga listor med vad du ska göra och vilka tre saker som är viktigast för dig att uppnå den dagen. I och med att det inte finns några datum som är inskrivna, innebär det att man inte behöver använda den varje dag. 
De här andra inslagen som gjorde att jag fastnade för boken var olika listor. Det finns sidor där man kan skriva ens favorit citat, hur man känner över ens dagliga morgonrutin, vad man bör ändra och en massa annat. Jag har ännu inte planerat i den men när jag har använt den ett tag, hade ni velat ha en review på den ? Och är det någon av er som redan har den, vad tycker ni? <3
 
Bullet journal - feel good - kalender - organisera
24
Louise

Men vilken fin! :D

Alice Lindström

Älskar pennan!!

Linda

Tycker också om såna antecknings block :D

Beatrice Jakobsson

Såååå underbar anteckningsblock! :)

delila

Mysigt att planera ibland :)

Emma Engström

Åh jag älskar verkligen olika typer av anteckningsblock jag också! Såå fint <3

Joakim Ramqvist Hallin

Riktigt bra, att skriva (m penna alltså) som du, ser mest fördelar m det "gamla sättet".. Vilken fin bok och kalender du funnit btw, passar bra till ändamålet.. TREVLIG HELG, nu.. 😇

NICOLE

Superfin! Perfekt att ha ju 😄

Dixi Wonderland

Anteckningsblock är life <3

Linnéa

Åh jag är likadan, älskar sånna block/böcker, en hel hög hemma - dock inte lika fina som den här 🥰

Amanda (Swedish Passport)

Men alltså åh så fin! Har haft en tendens att kanske köpa på mig liiite för många anteckningsblock tidigare så säger bara att plånboken tackar mig för att jag upptäckte Bullet Journaling och kan hålla mig till en bok istället ;)

Hilma Eklund

Men ååååh vilken superfin anteckningsbok :D <3

Celine

Men åh så fint! Jag älskar verkligen sånt här!

ajlimullersandvik.blogg.se

Jag har också den :D Men just nu ligger den och är vacker på en fönsterbräda. Planerar såklart för min lycka i alla fall!

Svar: Så blir det oftast :)
Enna Jamakosmanovic

Pauline Hurtig

vad fin :D

Netti Starby

Vilken fin anteckningsbok och vart har du köpt den och pennan? Kramis

Svar: Pennan är från liten butik i HBG och blocket finns på bokhandeln
Enna Jamakosmanovic

Elin

Åh så sjukt härligt!! Vart har du hittat det? Kramisar <3

Svar: Hittade på maxi men finns på bokhandeln också <3
Enna Jamakosmanovic

Ullie

men alltså ja håller med de är verkligen så mysigt o det kan va de små medlem som gör det
är nog oå mycket för materiell lycka

Johanna Utterberg

Så himla fin! :)

sarah

fina bilder

Matilda Berlin

Men WOOOW! Ja tack på reviewen på den! Den ser ju verkligen helt magisk ut ju!! STOR KRAM fina <3

Sara Ekman

Den har jag också, så himla fin <3

Frida

Vilken fin och mysig anteckningsbok! Jag älskar sådana böcker jag med. Älskar att en massa olika att göra anteckningar och skriva ner ideer i :)

Jasmine

Så inspirerande inlägg! Jag är också mycket förtjust i anteckningsböcker och gillar uppslagen i din nya bok. :)

Svar: Tack snälla för din kommentar om min kreativitet.

Kram