Min jul!

Jag har haft en riktigt härlig julafton och juldag. Julafton spenderades hos pappa med en del av familjen. Vi började med att äta en massa goda sötsaker innan vi satte oss ner för att äta, där emellan blev det juklappsutdelning. Fick bland annat en parfym jag velat ha ett tag, det kommer ett annat inlägg om det ;) Vi får självklart inte glömma att vi spelade julklappsspelet, inte jättemycket vinst men fick med mig honung och lite duschcreme. Inga onödiga saker i alla fall. Min ena lillebror var sötast som både hade gjort en present och sen köpt choklad till mig <3
    
Juldagen spenderades hos mammas familj och mina kusiner. Detblev inget klassiskt julbord, men det fanns så mycket god mat att välja från och jag blev hur mätt som helst. Allt från två olika sorters  potatisar, kyckling, små fiskar som var tillagade i folie till olika sallader. Mums. Det bjöds även på en otroligt god kladdkaka med egengjord glass, så gott! Kusinen var den bästa tomten vi hade någonsin kunnat önska oss, det bjöds därför på en massa skratt. 
2019 - familj - jul - juldekoration - julgran
22
Jasmine

Mysigt att få läsa om din jul. :)

Svar: Tack för att du tog dig tid att lämna en kommentar.

Kram

Amanda Sofi

Så härliga bilder!

Netti Starby

Vilken mysig julafton <3 Kramis

Linnéa

Så mysigt 🤩
Hihi, jag skippade julrean, brukar göra dom stora fynden efter nån vecka 😋

Svar: Jag med :)
Enna Jamakosmanovic

Emma Engström

Vilken himla mysig jul det låter som att du haft vännen, så kul! Fick också en parfym, Black Opium som du visade i ett tidigare inlägg och som är min favvis!! KRAM <3

Svar: Men vad kul att du fick den!!! Nu kommer du lukta gott :)<3
Enna Jamakosmanovic

Carro

Så mysigt julfirande! 😍

Pauline

vad mysigt!

Yasmine

Låter som en riktigt lyckad jul! Kram <3

Svar: Det blev det verkligen :) Kram
Enna Jamakosmanovic

Louise

Åh underbart! 😃

Jennifer

Härligt att höra att din jul har varit bra, det har min också varit :D

Svar: Vad kul att höra :)
Enna Jamakosmanovic

Malin

Sååå härligt :D

Alice

Vilka härliga dagar, och duschcréme och honung är ju riktigt bra vinster! ^^

Svar: Ja, verkligen :)
Enna Jamakosmanovic

Sara Ekman

Låter jättemysigt <3

Emelie Andersson

Vad härligt med bra juldagar :) låter så mysigt<3

Beatrice

Gud vad mysigt du har haft det!! 🥰

Amanda (Swedish Passport)

Låter som att du haft det riktigt mysigt! :)

Jasmine

Svar: Tack för de fina orden om mina juliga cupcakes.
Kram

Carolina

Så fina bilder! Låter verkligen som om du har haft det trevligt med två dagars julfirande med både din mammas och pappas släkt :)

Svar: Ja, det har det verkligen varit :)
Enna Jamakosmanovic

Johanna Utterberg

Låter som en riktigt fin jul! :) God fortsättning och gott nytt år! <3

tina

Vad härligt att höra att ditt julfirande blev så lyckat bägge dagarna! Skulle vara kul att se vad du fick för något 😍så fina bilder!❤️ Ha ett fantastiskt avslut på 2019 så hoppas jag du får en toppen start 2020 fina du!❤️

Svar: Tack det samma fina du! <3
Enna Jamakosmanovic

Alice Lindström

Låter som en mysig jul!

Delila

Såå mysigt du haft det <3