Julia och Jack

Jag är en sådan person som har vant mig att läsa mig till sömns, det har blivit svårare att somna utan att ha läst i alla fall lite. Det behöver inte ens vara många sidor. Hur som helst det här är den senaste boken som jag har läst och tänkte att jag kan dela med mig av vad jag tycker, är det så att ni gillar detta inlägget kan jag göra dem lite oftare ;)
Boken handlar om Julia som är i ett nytt förhållande med en giftman, i New York träffar hon sin expojkvän Jack med sin flickvän. Det umgås alla fyra tillsammans i New York och Julia bygger upp lögner om sitt liv för att få det att låta perfekt, vilket på längre sikt påverkar henne dåligt. Hemma i Sverige får hon veta att hon och Jack är grannar, de träffar på varandra allt oftare och märker att det finns känslor kvar. Det svåra är att båda är i förhållanden, andra saker händer på vägen och Jack vet inte om att hon är ihop med en gift man, ingen vet. 
Från mig får boken 4 av 5 poäng. Jag älskade den och det är den typen av boken som jag älskar att läsa. Det enda som jag inte riktigt gillade var de delarna där karaktärerna inte pratade, dvs beskrivningarna. Jag är en person som oftast läser alla detaljerade beskrivningar men i den här boken kände jag att det fanns så mycket oviktigt. Hoppade över dem delarna och läste det andra som intresserade mig. Rekomenderar verkligen boken till alla som älskar romantik och feelgood böcker :)
 
22
Hanna

Älskar att läsa, tycker de är avkopplande och mysigt 🙈

Amanda

Åh så bra tips! 😃

Netti Starby

Låter som en bra bok och jag läste mycket förr innan jag somnade :-D Kramis

Carro

Låter som en bok jag hade gillat! 😍

emelie andersson

Önskar att läsning var mer roligt i mitt liv, för jag ser ändå ett lugn i det men läser aldrig ;)

Svar: Vad synd ju, för det är verkligen lugnande ;)
Enna Jamakosmanovic

Ullie

jätte bra med tips tyvärr läser jag aldrig

Matilda Berlin

Åhhh! Tack för tipset fining!! För mig är det faktum att man hinner läsa böcker = semester, och jag åker om 15 dagar (nedräkningen is on, hihi) så nu ska här laddas upp med flera böcker =) KRAM <3

Svar: Åh vad kul <3
Enna Jamakosmanovic

Cindy

Den hørtes bra ut! Kanskje den må testes

Dixi Wonderland

Jag läser bara självbiografier, om jag läser ;)

Svar: Brukar inte läsa det ;)
Enna Jamakosmanovic

Pauline Hurtig

låter som en bok för mig :D

Linda

Åh bra tips, aldrig hört talas om den och dina bilder alltså, sån energi!
Svar: Ja, men eller hur man får en riktig egoboost helt klart!

Svar: AAww tack så mycket
Enna Jamakosmanovic

Johanna

Låter som en bra bok, den skall jag se om jag kan hitta!

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Det lät som en riktigt bra bok faktiskt! :)

Svar: Rekommenderar varmt ;)
Enna Jamakosmanovic

Alice Lindström

Tack för tipset! det låter som en bok för mig!

Sara Ekman

Tack för boktips, älskar att läsa <3

Elinor

Tack för boktipset! Perfekt nu i sommar

Svar: Kul att du gillar det ;)
Enna Jamakosmanovic

Emma Engström

Kan faktiskt känna igen mig att det kan räcka med ett par sidor för att bli trött, himla mysigt att läsa! Tack så mycket för tipset fina du <3

Svar: Eller hur! Kram
Enna Jamakosmanovic

My Nordqvist

Lät som en bra bok :D

Svar: Väldigt bra ;)
Enna Jamakosmanovic

Angelica Wåhlin

Tack för tips! :)

Sarah

Den verkar bra och så kul med en recension :)

Linnéa

Åh, fortsätt lämna bok-, film- och andra tips tjejen 🥰

Svar: Då får jag väl lova att göra det ;)
Enna Jamakosmanovic

cecilia

jag gillar inte att läsa böcker direkt.. På semester så tar jag alltid med, men läser aldrig hehe! :)<3