Spring!

Idag har solen och våren verkligen tittat fram. Har varit en underbar dag tack vare vädret. Jag har en uppgift i fotografering att fota reklam, så när jag kom på iden var jag ville fota blev jag så glad och idag var planen att gå och fota. Det är en helt underbar plats i Ramlösa, speciellt på våren när blommorna har börjat blomma. Jättefint att bara gå en promenad där men ännu bättre att gå dit och fot lite ;) Resultatet får ni självklart se lite senare. Man måste ju dra nytta av de bilderna också när man ändå fotar.
 
Efter fotostunden åkte vi eller rättare sagt jag körde, för nu gäller det att övningsköra så mycket som mäjlight, till Maxi för att handla plus en liten fika. Har nu varit hemma i några timmar, städat, gjort klart ekonomin och ska snart börja göra mig iordning för att jag ska iväg och fira en kompis. Hoppas ni får en härlig lördag och helg <3
 
 
 
 
22
Netti Starby

Bilderna blev verkligen jättefina! :-D Kramis

Julia Svensson

Åh så fina bilder!!

Linnéa

Sååå härliga vårbilder 🥰

NICOLE

Ser superfint ut :D så härligt med vår!

Celine

Åh vilken fin plats <3

Svar: Så fin <3
Enna Jamakosmanovic

Ullie

jätte fina bilder verkligen så fint hus me
Härligt när man kan ha lite mindre på sej men vi hade hemsk blåst idag

Matilda Berlin

Men alltså guuu vad underbart!! Och så himla fina ni är tillsammans!! STOR KRAM hjärtat <3

Svar: Tack! KRAM
Enna Jamakosmanovic

Carro

Ser jättefint ut! 😍

Dixi Wonderland

Så härligt med lite vårbilder :D

Alice

Så fina och våriga bilder, och lycka till med allt övningskörande framöver! <3

Svar: Tack <3
Enna Jamakosmanovic

Johanna

Så fina bilder!

MADDISENJ.SE - mode och föräldraskap

Vilka härliga bilder, så vårigt och fint!!

Johanna Utterberg

Så härliga bilder, äntligen är det vår! :)

Svar: Verklige, får hoppas det håller i :)
Enna Jamakosmanovic

Sara Ekman

Underbart väder <3

Jasmine

Fin bild på dig och ditt sällskap!

Svar: Tack för din kommentar till mitt inlägg och uppslag om dricks i USA.

Kram

Svar: Tack
Enna Jamakosmanovic

Heléna

Så fina bilder! Visst är det underbart med solskenet! Kram 💖

Svar: Så underbart ju <3
Enna Jamakosmanovic

Alice Lindström

Vilka våriga bilder!!

lindajanssons - fashion

Fantastiska bilder, blir så glad av dem<3

Svar: Tack! Vad glad jag blir <3
Enna Jamakosmanovic

Emma Engström

Åhh vilka underbara bilder! Hoppas det blev ett jättelyckat firande vännen <3

Svar: Tack <3
Enna Jamakosmanovic

blondina

Jag älskar verkligen våren :) sv; Jaaa man blir verkligen så glad av solen :D Man mår så mycket bättre :D Haft en fin helg?

My Nordqvist

Åh så härliga bilder!!!

Pauline Hurtig

men åh vad härligt! :D