Röstmottagare, bokföringsprov och teorikurs!

Söndag, måndag och tisdag har bara gått i ett. Har haft så mycket att göra både till skolan men också utanför däremot känner jag även fast dagarna har gått förbi så passa snabbt så har jag känt att jag må bra och är glad vilket har känts väldigt senaste tiden. 
 
Söndag
Denna dagen startade så tidigt som klockan sex, jag skulle nämligen vara röstmottagare inför Eu valet. Detta pågick hela dagen som ni kanske förstod och jag var inte hemma först förens vid halv tolv på kvällen. Helt slut körd var jag ju kan jag lugnt säga men jag är välidgt nöjd att jag gjorde det, då jag faktiskt tyckte det var kul. 
 
Måndag
Var det full ös i skolan i och med att vi hade bokförings prov som pågick hela dagen i grupp. Som tur var kunde det här inte påverkar ens betyg så värst mycket och då vet jag att jag är på säkra sidan i alla fall :) På grund av att jag var så trött från gårdagen spenderades dagen hemma med lite plugg inför mitt svenska prov på tisdagen.
 
Tisdag
Idag har dagen bara sprungit förbi även fast vi hade ledigt i några timmar från skolan. I och med att vi fick en håla, beslöt jag och några kompisar oss för att sticka och äta. Det blev även lite tid för en is latte och låt mig säga att jag är fortfarande rätt så mätt. Sedan fortsatte skoldagen och jag hade sedan min första teorilektion för att kunna ta körkort. 
 
25
Tina

Sv: Tack så jättemycket! Älskar den nya designen med, Emelie som hjälpt mig såklart 😍
Oj du har fullt upp! Massa plugg hör jag! Vad kul att du ska ta körkort! Stort lycka till med det❤️

Svar: Tack <3
Enna Jamakosmanovic

NICOLE

Mysigt att spendera håltimmarna sådär! 😀 mumsigt!

Amanda

Åh så god pastan såg ut! 😍

Johanna Utterberg

Låter som full fart! :)

Matilda Berlin

Men åh! Det låter ju verkligen som superhärliga dagar hjärtat!! Stor kram <3

Amanda (Swedish Passport)

Åh, satt också som röstmottagare i EU-valet! Fjärde gången för mig faktiskt, tycker det är riktigt roligt och känns verkligen som att man gör en insats för demokratin :)

Dixi Wonderland

Låter ändå som att du har haft ett bra bra dagar :D

Sara Ekman

Fullt ös verkligen ! :)

Linnéa

Full fart ju - helt kär i din outfit 🥰

Celine

Bra kämpat med en sån lång dag i vallokalerna! Du är grym <3

Frida

Ja riktigt gott :) Riktigt lång arbetsdag, duktigt! Och islatte är ju SÅ gott! :)

Yasmine

Nej vad häftigt att vara röstmottagare :D Kram

Emma Engström

Åh vad spännande att ha börjat med körkortet, massvis med lycka till vännen! <3

Pauline Hurtig

vad mysigt att gå å äta :)

Ida - foto & häst

Men så gott det ser ut!! Pasta är ju bland det bästa :D

Sarah

Både pastan och mjukglassen ser jättegott ut :)

Petra Olsson

spännande då har du snart körkort:)kram

Svar: Japp :)
Enna Jamakosmanovic

lindajanssons - fashion

Vad kul att du satt som röstmottagare men förstår att dagen blev lång. Jag var bara glad att jag kom i väg och röstade överhuvudtaget. Kram på dig😊

Elin

Hur gott?? och hur fin?? <3

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Fullfart för dig! :)

Hanna

Fin kjol 😍

Josäfin Andersson

men wow vad god pastan ser ut!!

Jasmine

Du ser alltid så piffig ut! :)

Svar: Tack för din kommentar!

Kram

Svar: Tack vännen! Vad glad jag blir :)
Enna Jamakosmanovic

Angelica Wåhlin

Oj, vad mycket du hunnit med! :)

Pauline Hurtig

gu vilket söt glass :D