Varför du behöver den perfekta kappan och skorna i vinter!

I år kan jag verkligen säga att jag har hittat mig den perfekta vinter outfiten, som jag är så otroligt nöjd med och känner mig riktigt fin i. En stor del av ens vinter men också höst outfit, består av en kappa och ett par boots, det är det som man ser först. Detta året bestämde jag mig för att jag ska köra på en ljuskappa och sedan ett par boots i en beige/brun färg. 
 
Första anledningen till varför man måste hitta den perfekta kappan och skorna som man älskar och som faktiskt står ut lite ur mängen, även om det kanske är en svart kappa. Självklart är det roligare om man testa att ha en brun, grå, beige eller vit kappa. Lika så gäller det för skorna, speciellt om de hänger ihop riktigt snygg med jackan. 
 
En annan anledning är att kappan och skorna är det första man ser på en människa. Det är inte kläderna under utan ytterkläderna och att gå med ytterkläder och skor som är tråkiga gör att man kanske inte känner sig lika pigg. 
 
Sedan anser jag, att investera i en kappa och ett par boots till vinter är mer värt att investera i till skiland från om det var ett plagg för sommaren. Vi bor i ett land där vi oftare använder oss av varmare plagg och om man dessutom köper någonting som man verkligen verkligen så är det värt det eftersom man kommer vilja använda det nästa säsong igen. 
 
2019 - inspiration - mode - outfit - outfit details - vinter
15
cassandra gigel

så snygg kappa :D

Bunny Therése

Så himla snygg kappa!

https://siliiins.blogg.se/

Jätte fin kappa :)

Johanna Utterberg

Så himla fin kappa!! :)

Beatrice

Så fint och kappan är verkligen helt magiskt. Älskar den!

Svar: Tack :)
Enna Jamakosmanovic

Pauline Hurtig

så fin outfit, fin lokation och fina foton :)

Svar: Tack så mycket!
Enna Jamakosmanovic

Delila

Så mysig kappa <3

Amanda Sofi

Älskar kappan!

Emma Engström

Så sant faktiskt, kappan och skor är det första man ser om jag tänker efter! Du är ju så galet fin vännen <3

Svar: Visst är det så :) <3
Enna Jamakosmanovic

Ullie

åhh mn a snygg den va o stövlarna samma så fina

Tina

Så himla sant! Skorna ,väskan och jackan/kappan kan får en att må så bättre om man har något snyggt man verkligen trivs i! De är de första andra ser med som du säger! Älskar verkligen din kappa! Såå snygg 😍❤️

Svar: Tack! Kul att du håller med <3
Enna Jamakosmanovic

Emelie Andersson

Wow vad snyggt! :) älskar hela outfiten :)

Joanna

Jätte fin kappa.

Alice Lindström

Så snyggt!!

Svar: Tack :)
Enna Jamakosmanovic

Sara Ekman

Men wow så snygg vinteroutfit <3

Svar: Tack vännen <3
Enna Jamakosmanovic