Engelska redovisning, Max och häst!

Har så otroligt mycket att göra i skolan. När den ena saken tar slut så måste man börja på nästan. Ibland hinner jag inte göra något annat än att plugga efter skolan eller så är jag bara så omotiverad till allt så orkar inget. Idag däremot, lördag, känner jag mig väldigt inspirerad för blogg och då gäller det bara att köra på. 
 
I fredags hade vi studiedag och halva dagen bestod av plugg. Kände mig väldigt produktiv vilket var så skönt. Lexie hade klipptid så det skulle också göra. Mot eftermiddagen åkte jag till faster och kusinerna för lite mys. Idag fortsatte pluggandet. Har en redovisning i engelska på måndag så det gäller att lära sig den utan tll. Blev ett litet av brott med lite mat från Max...mums. Det sjukaste var att, när vi satt inne och åt, tittar jag ut genom fönstret och ser en livslevande ponny. De hade alltså tagit med sig hästen och låtit den sitta med dem medans de åt.
Imorgon är tanken att övningsköra och förhoppningsvis, om vädret tillåter, fota. 
 
Är så nöjd med mitt nya horoskop halsband från Pilgrim.
 
daily life - life - lifestyle - lyxig vardag - vardag - vardagsglädje - vardagsinlägg
11
Yasmine

Hahaha vad roligt med ponnyn xD Och halsbandet var verkligen superfint :) Kram

Emelie Andersson

Haha vad kul att ponnyn fick hänga med :)

Alice Lindström

Men vad gulligt med ponnyn!

Netti Starby

Vad jobbigt att du har så mycket i skolan men du är duktig som kämpar på! <3 Kramis

My Nordqvist

Haha kanske ska ta med mina två hästar när jag äter också hahah!

Svar: Hahaha...ja
Enna Jamakosmanovic

Hanna

Kul att ponnyn fick följa med haha :D

cassandra gigel

åh så fint :D

Alice

Haha, vad roligt med ponnyn, vilken chock man skulle få, haha! ^^

Svar: Det blev det verkligen :)
Enna Jamakosmanovic

Johanna

Åhh vad fint halsband!

Emma Engström

Älskar verkligen dagar man känner sig produktiv på och får en massa saker gjort, så härligt! Halsbandet är ju SÅ fint vännen <3

Svar: Eller hur! Bland de bästa :)
Enna Jamakosmanovic

Johanna Utterberg

Hoppas allt skolarbete går bra :)

Svar: Tack! Hoppas jag med...hahah
Enna Jamakosmanovic