Studenten, ny rutin och mösspåtagning!

Kommer ni ihåg att jag fick en stor Chanel bok av mamma i födelsedagspresent? Jag har den på mitt soffbord och nu när ändå har mycket mer fri tid över, har jag börjat läsa i den och det har blivit en mysig rutin att läsa i den på eftermiddagen. Skönt att få släppa dator och mobil för en stund och ändå få lära sig om någonting man tycker är kul. 
Vad känner jag för studenten?
Självklart tycker jag det är jättetråkigt att det är inställt, precis som balen är inställd, det är någonting man har sett framemot och fixat inför det senaste halvåret. Förväntingarna om att man skulle få umgås med klassen både på balen och studenten, samt skapa minnen. 
 
Det blir ingen studenten som vanligt och vi kommer inte få uppleva allting som alla andra har, men jag känner att vi befinner oss i en situation som inte är vanligt och då gäller det att vi ska anpassa oss. Vi ska vara tacksama över att vi fortfarande kommer få träffa varandra och fira dagen på det bästa möjliga sätt. Jag kan tycka det är otroligt hur vi ska påverkas så pass mycket när de flesta fortfarande går till jobbet, restauranger, shoppingcentrum och annat är öppet, men just vi har blivit så instängda på något sätt. 
Imorgon är tanken att några i klassen ska träffas för att göra något kul och fira att vi fått våra mössor. Ska bli kul att bara få komma ut lite och träffa kompisar. Jag har ändå försökt att hålla mig inne så mycket som möjligt. 
How to incorporate your favoriter color in your daily life - lyxig vardag - studenten - vardag - vardagsglädje
10
Netti Starby

Det är verkligen tråkigt för er som ska ta studenten och jag lider med er. Vad kul att du har börjat läsa boken. Kramis

Carolina

Jättetrist att studenten behövde ställas in. Det är något som verkligen betyder mycket för en person, få känna den här friheten. Hoppas du får en fantastisk fin student iallafall!
Min kusin är också drabbad gällande bal och skolavslutningen. Hon slutar 9:an vilket är himla stort men inget hon heller får uppleva trist nog. Hoppas det hinner ske någon slags ändring så att både du och min kusin kan få uppleva härligheten med studenten/slippa grundskolan! :)

Svar: Usch vad tråkigt! Ja, det får vi verkligen hoppas :)
Enna Jamakosmanovic

Annie

Fin Du är! Ha en toppenhelg :)

Svar: Tack!
Enna Jamakosmanovic

Carro

Så himla tråkigt med studenten! Högstadiet går ju i skolan som vanligt så det är verkligen dubbla budskap. Balen för mina 9or är också inställt, trots att de sitter tillsammans i matsalen varje dag vilket också är så konstigt. Det är okej men att sitta och äta tillsammans under balen är helt plötsligt inte okej. Nej, detta året är inget toppenår! Hoppas du fick det trevligt med klassen iaf <3

Svar: Nej, men jag håller med att det är lite konstigt hur man tänker :/ Kramar
Enna Jamakosmanovic

Fotograf - FuckCancer - Tessie

Älskar postern! :)
SV: Ja, hon har verkligen varit en sådan otrolig klippa dessa två år, och verkligen inget mindre idag. Kram

Svar: Ja, visst är den härlig!
Enna Jamakosmanovic

Marie

Kul att höra att ni ska träffas och göra ngt, men förstår oxå dina känslor kring frustationen kring studenten

Svar: Ja, det va det :)
Enna Jamakosmanovic

Beatrice

Förstår att det kan kännas jobbigt med studenten! 😭

Sara Ekman

Så himla tråkigt för er med balen och studenten :,( <3

Louise

Så tråkigt attstudenten ställs in! <3

Flisan

sv: så bra serie :D

tycker så synd om alla som tar studenten i år :/