DIY - Julkula

Pinterest kan inspirera en väldigt mycket och när jag har varit inne för att kika på lite julinspiration, har jag fastnat för många bilder där folk har dekorerat en julkula. Det fick därför bli en sak jag va tvungen att göra det, speciellt efterom jag älskar att vara kreativ. Jag tänker att det kan vara en mysig grej att göra med sitt barn också. 
diy
11
Netti Starby

Åh vad fint det blev med rosetten! <3 Kramis

johanna

Men åh vad fint <3

lisa

Vad fint det blev :)

Svar: Tack :)
Enna Jamakosmanovic

Beatrice

Sååååå fin!! ❤️❤️

Svar: Tack :)
Enna Jamakosmanovic

Terese

Den blev så vacker! Det är riktigt roligt att vara kreativ.
Kramis

Svar: Tack! Ja, älskar det verkligen :)
Enna Jamakosmanovic

Annie

Så fin! God Jul och Gott nytt år!<3

Svar: Tack detsamma!
Enna Jamakosmanovic

Annika

Oj så vacker pumla God Jul.

Svar: Tack! God jul :)
Enna Jamakosmanovic

Emelie Andersson

Åh vilken fin! :) god jul och gott nytt år fina du :)

Svar: Tack detsamma :)
Enna Jamakosmanovic

Pauline

så fint! :D

Svar: Tack :)
Enna Jamakosmanovic

Sara Ekman

Wow så fin den blev <3

Svar: Tack :)
Enna Jamakosmanovic

Anonym

God jul!!
Kramis

Svar: Tack detsamma!!
Enna Jamakosmanovic