God morgon!

Tänk att vi nu om en dag är inne i december!! Lite stressad att året gått så snabbt trots omständigheterna men ändå skönt att vi kommit in i en månad som ger många glädje. I helgen dekorerade jag och mamma hela lägenheten och det ska bli så kul att få fota en massa julbilder! Denna veckan börjar jag ju även med att lägga upp julrelaterade inlägg. 
 
Annars? Förra veckan fyllde Lexie år! Och hon fick bli firad med ett hundben och en ny boll. Samma dag kom Mileys nya skiva ut så jag beställde, ett äkta Miley fan måste ha alla hennes skivor..hahah. Har ni lyssnat på hennes senaste album? Nu i veckan har jag även min tredje tenta, och denna är på engelska i psykologi. Lite extra nervös just pga den är på engelska men vi får hoppas det löser sig. 
 
 
21
Emelie Andersson

Det har gått riktigt fort men jag älskar ju att vi närmar oss jul! Så underbart och nu första advent ❤️

Dixiwonderland.com

Jag älskar att pynta inför jul :D

Amanda (Swedish Passport)

Åh, är helt säker på att du kommer greja tentan, LYCKA TILL! :)

Sara Ekman

Ja december är så himla mysig månad <3

Malin

Men alltså åh så himla mysigt ❤️❤️ Kram

cassandra gigel

dekorerade också lite idag :)

Svar: Så mysigt!
Enna Jamakosmanovic

Annie

Verkligen, sjukt att tiden går så fort :) men mysigt ändå med december snart<3

Svar: Ja, verkligen <3
Enna Jamakosmanovic

Netti Starby

Vad mysigt att du har julpyntat och lycka till med tentan! <3 Kramis

Svar: Tack! Kramis
Enna Jamakosmanovic

Carro

Mysigt att julpynta och lycka till på tentan! 💕

Svar: Tack <3
Enna Jamakosmanovic

Carolina

Mysigt att ni har börjat julpynta. Önskar dig stort lycka till på den här tentan. Det värsta med december månad är att alla tentor är på samma gång (iallafall för mig, 4 hemtentor har jag nästa vecka samt 1 salstenta jag behöver studera inför) men utöver det älskar jag december :D

Svar: Tack!! Men oohhh vad jobbigt, tack och lov har vi inte fått så mycket tentor! Hoppas allt går bra och lycka till <3<3
Enna Jamakosmanovic

Alice

Åh, hoppas att tentan går toppen! <3

Amanda Sofi

Så mysigt att ha börjat julpynta!

Linnéa

Ja men heeeelt otroligt att vi är inne i december imorgon. Fått upp julstjärnorna men granen får vänta 🤩

Lisa

Grattis till sötnosen :)
Lycka till på tentan :)

Kram

Svar: Tack och tack :) <3
Enna Jamakosmanovic

Kamilla

All lycka till på tentan. du kommer fixa den galant. Så gott med kaffe och crossiant

Svar: Tack så mycket! Ja, en jättegod kombination :)
Enna Jamakosmanovic

Beatrice

December är verkligen en mysmånad! 😍😍

Svar: Eller hur!
Enna Jamakosmanovic

Ariel C

Blir sååå koselig når juleinnlegg begynner å dukke opp! 😍

Svar: Ja! Och vlogmas :)
Enna Jamakosmanovic

Hilma

Fina du <3 hoppas du har en bra måndag <3

Svar: Detsamma finis!
Enna Jamakosmanovic

Anonym

Håller med, att året gått så snabbt är helt sjukt, trots att man inte gjort särskilt mycket <3

Svar: Eller hur!
Enna Jamakosmanovic

Yasmine

Skickar all positiv energi jag kan din väg för att du ska klara engelska tentan! Jag har noll julkänsla än haha! Detta år har verkligen rusat förbi. Har inte alls hunnit med. Jag är typ kvar i juni tidsmässigt haha

Svar: Men tack! Hahaha...jag förstår dig :) Krami
Enna Jamakosmanovic

Pauline

så fint <3