Vinternaglar!

Oftast brukar jag ha neutrala, rosa naglar men nu kände jag att jag ville göra något annorlunda. Blev självklart inspirerad av vintern, snön och glittret. Sen måste jag även nämna min nya pyjamas från H&M, hur fin är den inte? Känns så lyxigt att gå runt i en sådan pyjamas på morgonen, kommer verkligen försöka bygga vidare på min pyjamaskollektion med flera sådana här pyjamasar. 
Vad tycker ni? Kommer ni köra på lite mer vintriga naglar?
julnaglar - naglar - rosa naglar - vinter - vinternaglar
17
Netti Starby

Åh vilka fina vinternaglar! <3 Kramis

Svar: Tack! Kramis
Enna Jamakosmanovic

Linnéa

Sååå tjusiga 🤩 jag kommer nog köra på klassiska röda naglar till jul ⭐️

Svar: Ska testa att göra french tips fast rött :)
Enna Jamakosmanovic

Eva`s blogg

Men såå så super fina dom är, önskar jag fick ha ...ha en fin måndag kram

Svar: Tack detsamma :)
Enna Jamakosmanovic

Beatrice

Älskar dina naglar, så fina!! 😍

Svar: Tack så mycket :)
Enna Jamakosmanovic

Annie

Superfina! Min favvo är ljusa naglar :)

Svar: Älskar ljusa naglar :)
Enna Jamakosmanovic

Julia Svensson

Åh så fina!!

Pauline

så vackra :D

Svar: Tack!
Enna Jamakosmanovic

Yasmine

Sjukt snygga naglar! Nu blev jag sugen på att fixa mina naglar jag med hihi 😍

Svar: Tack! Hahaha...kul man kan inspirera :)
Enna Jamakosmanovic

Carro

Så fina naglar och pyjamas! 💕

Svar: Tack!
Enna Jamakosmanovic

petra

så fina:)

Caroline

älskar!!

Svar: Tack!
Enna Jamakosmanovic

ullie

just nu ombre rosa igen . ja det är skoj att ändra ofta till mörkare o röda mot denna tiden

Svar: Det är det ju :)
Enna Jamakosmanovic

Alice

Wow, så fina naglar, vill också fräscha till mina lite extra! <3

Svar: Ja, det är ju så kul att göra det <3
Enna Jamakosmanovic

Malin

Men alltså åh så himla himla fina!!! Kram ❤️

Svar: Tack <3
Enna Jamakosmanovic

mammatillmirakel.blogg.se

Åh vad fina. Saknar att göra mina naglar 😊 kram

Svar: Det är ju så kul:)
Enna Jamakosmanovic

Jeanette

Vilka fina naglar! :) Jag ska fixa mina naglar imorgon och jag tänker också inspireras av årstiden och julen, jag kommer nog ha lite mer färg. Jag tänker alltid att jag ska ha något neutralt och vackert men sen blir det helt tvärtom med massa färg, glitter, stenar och mönster haha.

Svar: Hahaha...men det är också kul ju:)
Enna Jamakosmanovic

johanna

Superfina, jag väntar bara på min nya uv-lampa och sen ska jag börja göra egna igen <3

Svar: Så kul :)
Enna Jamakosmanovic