100 dagar!

I onsdags firade vi att det var 100 dagar kvar till studenten. Jag och en tjej kompis stod för det mesta när det kom till förberedelserna men tror både jag och hon tycker att det var väl värt det. I och med att vi börjar rätt sen på onsdagar var det perfekt att fira 100 dagar med en stor frukost tillsammans med hela klassen. 
Hela frukosten betalades från pant som vi  hade samlat i cirka ett halv år. För att vara pantpengar fick vi ihop rätt mycket mat och det blev till och med över. Vi gjorde det extra roligt och sa att alla skulle komma i mjuks eller pyjamas, vissa kan jag säga gick verkligen all-in men det var hur kul som helst. 
En härlig morgon som vi hade tillsammans och tror det är en kul grej att komma ihåg att vi faktiskt gjorde. På kvällen gick jag och en kompis ut för att äta och fira lite till, men vi va båda rätt trötta efter allt som vi hade fått stå i de senaste två dagarna. 
life - lyxig vardag - studenten - vardag - vardagsglädje - vardagsinlägg
17
Emelie Andersson

Åh vad mysigt, 100 dagar går snabbt! :) <3

Marie

Ohh så trevligt det där såg ut

Johanna Utterberg

Nämen åhh, det går så fort nu vågar jag lova, njut av tiden som är kvar! :D

Carro

Men så mysigt! 😍

Pauline Hurtig

vad kul :D

Netti Starby

Vilket roligt firande ni hade! :-D Kramis

Svar: Ja, verkligen!
Enna Jamakosmanovic

Anita

Men sååå roligt :D

Emma Engström

Ihh vad roligt!! Kan lova dig att det kommer gå SÅ fort till studenten, så njut massor <3

Beatrice Jakobsson

Men gud vad härligt att fira det!! 😍😍

Ullie

ja men va mysigt en kul grej så

Amanda (Swedish Passport)

Men alltså åh så mysigt - och vilken fantastisk tid du har framför dig nu! :D

Svar: Ja, verkligen :)
Enna Jamakosmanovic

Sara Ekman

Oh vad kul, inte långt kvar <3

Yasmine

Vilken lyxig och rolig grej att göra, önskar att vi hade gjort det när vi tog studenten. Vi busade istället och störde de yngre klasserna hahaha! :D Kram

Svar: Hahaha....så länge man kommer ihåg det så spelar det väl ingen roll ;)
Enna Jamakosmanovic

Jennifer

Jaha firar man sådant nu också? haha det hade jag faktiskt ingen aning om.. det gjorde vi inte när jag skulle ta studenten, men det var iofs 2005 :P

Malin

Åh vad roligt med nedräkning! Inte lång kvaaaar :D

My Nordqvist

Åååh vad roligt :D

Josäfin Andersson

men åh så mysigt!! :D