Båstad Riviera Strand!

I helgen var jag iväg med pappa och mina bröder, plus min faster med hennes familj i Båstad. Vi var där från fredag till lördag, en kort vistelse men det hade nog inte behövts mer. Kul att få umgås med familjen. 
Jag blev faktiskt väldigt positivt överraskad hur fint och modernt själva hotellet var, hade lätt haft många ut av detaljerna i mitt framtida hem. Rummen var riktigt fräscha och man såg att de var nya. 
Vi åt trerätters middag och vissa saker smakade bättre än andra. Jag var personligen inte så förtjust i förrätten som vara någon form av kyckling, men huvdrätten var med fisk och blomkål vilket var riktigt gott. Sedan tog jag även efterrrät, tyvärr var den väldigt liten men otroligt god. Den bestod av chokladkaka, ganache, glass och någon form av vit chokladmouse. 
På morgonen, innan vi åkte hem, tog vi en promenad bland husen och vid vattnet. Riktigt mysigt. Resten av dagen var jag hemma förutom ett ärende som uträttade, va rätt trött så kände bara för att vara hemme och vila. På söndagen blev det sedan en fika med två kompisar. 
Hoppas ni har haft en underbar helg!
båstad - helg - helg i bilder - life - skåne - vardag - vardagsglädje - vardagsinlägg
21
Netti Starby

Vilket mysigt ställe ni var på! :-D Kramis

Jennifer

Såg jätte fint ut :)

ajlimullersandvik.blogg.se

det ser väldigt trevligt ut :) Så kul att ha ett modernt och snyggt hotell :D

ajlimullersandvik.blogg.se

det ser väldigt trevligt ut :) Så kul att ha ett modernt och snyggt hotell :D

Celine

Ser ju hur fint och lyxigt ut som helst!

Emma Engström

Verkar verkligen som att du haft det hur mysigt som helst vännen! Så kul <3 KRAM

Linnéa

Men åh, det låter superkul, fina bilder 🤩

Ida

Men åh så mys!! Ser superfint ut och så gott med trerätters :D

Pauline Hurtig

åh vad fint :)

Jessica Högberg

Har inte varit där, snyggt hotell, nice. Låter som en urhärlig helg!

Carro

Så mysigt! 😍

Johanna Utterbeg

Åh så mysigt, vad fint det ser ut! :)

Yasmine

Åååh så mysigt :D Kram <3

Amanda Sofi

Mysigt!

Amanda Granfeldt

Men hur mysigt? <3

Tess

Vilka mysiga bilder du bjuder på! :D

Svar: Glad jag blir att du gillar dem :)
Enna Jamakosmanovic

Sara Ekman

Mysigt <3

Jasmine

Svar: Tack för din kommentar.
Kram

Angelica Wåhlin

Men gud, vad mysigt!

Svar: Ja, det va det verkligen :)
Enna Jamakosmanovic

Alice

Så himla trevligt, Båstad är ju så fint! ^^

Svar: Eller hur!
Enna Jamakosmanovic

Josäfin Andersson

wow vad härligt :D