Girly desk inspiration

Nu är min skrivbordshörna till 70% klar och det som är kvar är att byta ut hylla ovanför bordet så att den passar in lite bättre. Jag kände dock att det kommer ta ett tag innan jag gör det och kände att jag därför kan visa er hur det ser ut än så länge. 
Sen hade det varit kul ifall ni kan tipsa om fina, feminina dekorationer jag hade kunnat ha på bordet, och om ni vet var man kan köpa en finare papperskorg!
Bordet kommer från IKEA och vi har faktiskt haft det ett par år, fast i vardagsrummet och då var det svart. Morfar va så snäll och gick med på att måla det i vitt åt mig så att det skulle passa fint in i mitt rum. Älskar benen, handtaget och lådan, det är det som jag tycker gör att den passar så bra. Dessutom liknar det rätt mycket mitt sminkbord. 
Annars är stolen också ny, vilket ni har sett, men utöver det har jag haft allting sen innan. Jag har en Alex hurts vid sidan av bordet där jag förvarar alla mina saker. En annan sak som är ny är lampskärmen. Lampfoten har vi haft och det ända jag gjorde va att köpa ny lampskärm, två faktiskt, då den andra står i mitt fönster. 
Saker som jag har på bordet har minskats väldigt mycket, främst eftersom detta bordet har mindre yta än mitt förra, men kände att jag vill inte ha det lika stökigt längre. Nu är det väldigt rent och enkelt. 
I lådan förvarar jag två anteckningsblock, min kalender, my stackers, pennskrin, glasögon, saxs och kamera. Kände att där ska jag förvara alla saker jag använder dagligen. 

desk - feminine desk - girly desk - ikea - kontor - mitt rum - skrivbord
21
Ida

Så fint skrivbord!! :D

Svar: Tack <3
Enna Jamakosmanovic

ullie

jaw men va fint det blev . gillar lite nkelt och snyggt sådär kram och fin helg

Svar: Tack! Kram
Enna Jamakosmanovic

Eva`s blogg

Skönt med enkelhet men ändå fint o det har du lyckats med ju :)

Svar: Eller hur :) Tack!
Enna Jamakosmanovic

johanna

Men åh vad fint och härligt med enkelheten ju<3

Svar: Tack!
Enna Jamakosmanovic

Carolina

Riktigt fint! Jag kunde aldrig hålla det rent, fler saker bara tillkom på mitt skrivbord och var ständigt ett kaos, både i lådorna och på skrivbordet. Till denna flytt kastade jag skrivbordsskivan och behöll två Alex hutch :)

Svar: Hahahha...ibland är det inte lätt :)
Enna Jamakosmanovic

Netti Starby

Åh vad fint du har det. Kramis <3

Svar: <3
Enna Jamakosmanovic

Carro

Så fint det blev, snällt av honom att måla det åt dig! 🥰

Svar: Eller hur!
Enna Jamakosmanovic

Beatrice

Älskar att du har det så rent och enkelt på ditt skrivbord. Precis som det ska vara om du frågar mig! 😍

Svar: Men tack! Hahaha...håller med :)
Enna Jamakosmanovic

Hilma

Jättefint skrivbord! Tycker också om när det är väldigt cleant och enkelt <3 kram på dig!

Svar: Visst är det <3
Enna Jamakosmanovic

lisa

Vad fint du har det . Jag gillar att det är enkelt men ändå stilrent :)

Svar: Tack <3
Enna Jamakosmanovic

Emelie Andersson

Du har det så himla fint!! <3 enkelt men så snyggt! :D

Svar: Tack <3
Enna Jamakosmanovic

lisebrevik

Åh vad himla fint du har det 🥰

Linnéa

Men åh, blev ju superfint 🤩 lite färg kan förändra mycket 🌸

Svar: Tack :)
Enna Jamakosmanovic

Linnéa

Lite färg gör så mycket 🌸❤️

Annie - Stora Små Äventyr

Så fint att fixa till skrivbordshörnan :)

Svar: Tack :)
Enna Jamakosmanovic

Ajli

Så härligt, där kommer du kunna jobba/plugga riktigt bra tror jag :)

Svar: Det har jag definitivt kunnat :)
Enna Jamakosmanovic

Caroline

Så stilrent och snyggt!

Svar: Tack!
Enna Jamakosmanovic

Malin

Nämen åh så fint du fått det!

Marie

Så fin plugg och skrivbordshörna =D

Svar: Tack 3
Enna Jamakosmanovic

ullie

är lite sådär fnissig sa just till min vän att så har man beige och rosa ihop så himla fint och grå ihop me och så kommer ja o kikar in igen till dej o kommer på du har det lite ja men jo så snyggt

Svar: hahaha...tack :)
Enna Jamakosmanovic

Malin

Åhh så fint ❤️