O.P.I Mimosas for Mr. & Mrs.

O.P.I , tycker jag, har en av de bättre utbuden när det kommer till nagellack i de ljusare färgerna. Det här nagellacket är ett nytt tillskott i min nagellackskollektion och jag känner att jag hade behövt lägga till några fler, eftersom många av mina börjar ta slut. Tyvärr har utbudet i butiker med O.P.I nagellack minskat, så får kanske beställa eller vända mig till ett annat märke. 
Vad är er favorit färg att ha på naglarna?


favorit nagellack - nagellack - naglar - rosa naglar
16
Netti Starby

Gillar också det märket och gillar just nu ljusa och neutrala färger. Kramis <3

Svar: Håller med dig <3
Enna Jamakosmanovic

Carro

Vilken fin färg! 🥰

johanna

Åh, gillar verkligen deras nagellack, tycker det är ett riktigt bra märke <3

Svar: Det håller jag med om ;)
Enna Jamakosmanovic

LInnéa

Oh, O.P.I har sååå snygga lack, framförallt till sommaren med alla färger 🌸❤️

Svar: Ja, verkligen!
Enna Jamakosmanovic

Alice

Snyggt! Jag gillar att variera rätt mycket färger, men köper sällan O.P.I då jag tycker de är lite dyra. <3

Svar: Älskar att göra så!
Enna Jamakosmanovic

Annie

Gillar deras märke faktiskt! Så snygga naglar :)

Svar: Tack! Jag med :)
Enna Jamakosmanovic

Malin

Ja sååå fint :D

ullie

fin färg ja har typ samma jag gjorde mina i måndags . har du kollat på såna ställen de gör naglar ? för på salongen jag gör säljer de opi oxå där
kul me fina färger till våren

Svar: Men vad härligt! Kram
Enna Jamakosmanovic

Sara Ekman

Så himla fin färg <3

Svar: Visst är den det?!
Enna Jamakosmanovic

Malin

Åh så fint, själv har jag alltid vita eller röda naglar ❤️ Kram

Svar: Det är underbart!
Enna Jamakosmanovic

Hilma

Sååå underbar färg! <3

Svar: Visst är den ?!
Enna Jamakosmanovic

lisebrevik

Såå underbar og nydelig färg! :D

★Orsakullan som blev mamma vid 20 – Dalaliv, finporslin & pudelliv! ★

O.P.I är fina, jag hade en del sådant i början då jag fixade mina naglar men nu har jag mest gellack :)

Svar: Vad härligt!
Enna Jamakosmanovic

Jasmine

Fin nyans! Jag gillar O.P.I men har i dagsläget inte så många lack av märket.

(Sent) Svar: Tack så mycket för dina fina ord. Ja, lillen växer för var dag. <3

Kram

Svar: Tack :)
Enna Jamakosmanovic

Josefin

wow 😍😍😍

Ellen

Så fint med ljus färg på naglarna!

Svar: Eller hur!
Enna Jamakosmanovic